اخبار داغ

استاندار اصفهان:

کشور معتاد به درآمد نفتی است/ بی‌توجهی به استقلال اقتصادی در ۲۰ سال گذشته

کشور معتاد به درآمد نفتی است/ بی‌توجهی به استقلال اقتصادی در ۲۰ سال گذشته
استاندار اصفهان با بیان اینکه کشور ما معتاد به درآمد نفتی است، گفت: در ماه های اخیر با تحریم های مجدد آمریکا و فشارهای اقتصادی اساسی بر کشور احساس می شود اگر پیش از این به تولید ملی ارزش بیشتری می دادیم، نگرانی نداشتیم و حتی نمی توانستند ما را تهدید کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ محسن مهرعلیزاده صبح امروز در گردهمایی معاونان آموزش ابتدایی و مسئولان آموزش و پرورش عشایر سراسر کشور اظهار کرد: یکی از موتورهای اصلی آموختن روحیه کمال جویی بوده که خداوند در انسان به ودیعه گذاشته است که این روحیه را در استان اصفهان بیشتر از سایر استان های کشور می بینم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: کسی که بتواند روحیه رشد و تعالی را در خود تقویت کند، جامعه را نیز به سمت سعادت پیش خواهد برد.

,

استاندار اصفهان با بیان اینکه در بسیاری از مسائل آموزشی به صورت کلان صحبت می کنیم، عنوان کرد: با این روش، علم زیادی به دانش آموزان افزوده نمی شود بلکه باید در کنار پایبندی به اخلاق دینی و هویت اسلامی و استقلال ملی به تولید و ارزش گذاری برای مفید واقع شدن در جامعه نیز توجه شود در حالی که در طی 20 سال اخیر کمتر به آن پرداخته ایم.

,

وی افزود: در ماه های اخیر با تحریم های مجدد آمریکا و فشارهای اقتصادی اساسی بر کشور احساس می شود اگر پیش از این به تولید ملی ارزش بیشتری می دادیم، نگرانی نداشتیم و دیگر نمی توانستند حتی ما را تهدید کنند.

,

مهرعلیزاده در ارتباط با برخورد نظام با فشارهای اقتصادی دشمنان، گفت: دشمنان در سال های اول انقلاب هم نتوانستند کاری از پیش ببرند چه رسد به حالا که چهل سال از عمر این نظام می گذرد البته این فشارها نیز آغاز یک تحول اساسی است که با استقلال از درآمد نفتی کشور می تواند محقق شود.

,

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشور ما معتاد به درآمد نفتی است که با قطع شدن آن می تواند سرپا شده و بهتر فعالیت کند و با بخشنامه و دستورالعمل نمی توان کاری از پیش برد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه