اخبار داغ

تحولات جهان اسلام؛

تظاهرات گسترده مردم یمن در سالگرد «مبارزه با استکبار جهانی»+ تصاویر

تظاهرات گسترده مردم یمن در سالگرد «مبارزه با استکبار جهانی»+ تصاویر
هزاران تن از ساکنان شهرهای مختلف یمن به مناسبت سالگرد «مبارزه با استکبار جهانی» تظاهرات گسترده‌ای را برپا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ گروه‌های مقاومت اسلامی موجود در یمن دیروز به مناسبت فرارسیدن سالگرد «مبارزه با استکبار جهانی» از ساکنان شهرهای مختلف این کشور خواستند به مناسبت این روز مهم، تظاهرات گسترده‌ای را برپا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری «المسیرة نت» یمن اعلام کرد: ده‌ها هزار نفر از ساکنان شهرهای مختلف یمن از جمله صنعا و الحدیده با برپایی تظاهرات گسترده، سالگرد مبارزه با استکبار جهانی را اجرایی کردند.

,

تظاهرکنندگان در این مراسم با در دست داشتن پرچم‌های یمن، انصارالله، فلسطین و ...، از امت اسلامی خواستند در مقابل زیادی خواهی استکبار بایستند و لحظه‌ای عقب ننشینند.

,

برخی از تظاهرکنندگان نیز با در دست گرفتن دست‌نوشته‌هایی، خواستار تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی از طرف امت اسلامی شدند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، تظاهرکنندگان در شهر الحدیده همچنین با سردادن شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا، حمایت کامل خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

,

بر اساس اعلام خبرنگار شبکه خبری المسیرة نت، شماری از بزرگان و مقام‌های سیاسی و نظامی در این مراسم در شهرهای صنعا و الحدیده سخنرانی کردند.

,

مردم شهر الحدیده همچنین در این تظاهرات اعلام کردند که با وجود حمله سنگین ائتلاف «عربی، غربی و اسرائیلی» علیه مناطق مسکونی این شهر، از رزمندگان انصارالله و ارتش در مقابل متجاوزان حمایت خواهند کرد.

,

هزاران مزدور و شورشی با حمایت کامل هوایی و دریایی ائتلاف غربی، عربی و صهیونیستی در 40 روز گذشته حمله سنگینی را به‌ منظور اشغال فرودگاه و شهر ساحلی الحدیده آغاز کرده‌اند که تاکنون با مقاومت‌های جانانه رزمندگان یمنی با شکست روبرو شده‌اند.

,

المسیرة نت

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه