اخبار داغ

در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه محمدآباد مطرح شد؛

سیاست به دور از دیانت؛ خباثت آلود است/ امام جمعه باید از جنس مردم باشد

سیاست به دور از دیانت؛ خباثت آلود است/ امام جمعه باید از جنس مردم باشد
دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: هنر خطیب این است که همه را بتواند اغنا کند، لذا سخت ترین مدیر در جامعه خطیب جمعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهر محمدآباد از توابع جرقویه سفلی پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان در این مراسم اظهار کرد: خطیب جمعه باید دانشگاهی را اداره کند که هم کوچک و هم بزرگ هم باسواد و هم بی سواد در آن وارد می شوند و هنر خطیب این است که همه را بتواند اغنا کند، لذا سخت ترین مدیر در جامعه خطیب جمعه است.

,

حجت الاسلام محمدرضا صالحیان افزود: جنس امام جمعه، جنس پابرهنگان است و باید از جنس مردم و با مردم باشد.

,

امام جمعه اسبق شهر محمد‌آباد در ادامه گفت: نماز جمعه اصلی ترین و مهمترین وظیفه اش در هدایتگری و روشنگری مخاطبین خود است و اگر مسائل را به صورت واقعی و حقیقی متوجه شوند مردم می توانند تصمیم بگیرند و مردم ما به ویژه مردم محمداباد فوق العاده متدین و انقلابی هستند.

,

حجت الاسلام سید حسین هاشمی با اشاره به اینکه اگر سیاست از دیانت به دور باشد خباثت آلود است، افزود: خطبه اول نماز جمعه مهمتر از خطبه دوم است و باعث هدایتگری و روشنگری در بین مردم خواهد بود و چون نماز جمعه یک هدایتگری است مسئولان باید دقت کنند و آن را رصد کنند.

,

در این مراسم حجت الاسلام سیدحسین هاشمی تودیع و حجت الاسلام مصطفی فراحینی به سمت امام جمعه شهر محمد آباد منصوب شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه