اخبار داغ

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان:

۳۴۷ میلیارد تومان مالیات در استان زنجان تقسیط شد/۲۰۸۲ نفر از اقشار کم درآمد از پرداخت مالیات معاف شدند

۳۴۷ میلیارد تومان مالیات در استان زنجان تقسیط شد/۲۰۸۲ نفر از اقشار کم درآمد از پرداخت مالیات معاف شدند
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با اشاره به میزان مالیات‌های تقسیط شده در استان زنجان گفت: در سالجاری 347 میلیارد تومان مالیات در استان زنجان تقسیط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; میرحیدر رضوی در دیدار با استاندار زنجان، با اشاره به تقسط مالیات‌ها و رسیدگی به پرونده‌های مودیان مالیاتی به صورت 45 روزه است، اظهار کرد: در سال 96 حدود 266 میلیارد تومان از مالیات مودیان و در سال جاری 347 میلیارد تومان مالیات تقسیط شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه 320 میلیارد ریال از بدهی مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی وصول شده است، بیان کرد: با تفویض اختیاری که به استان شده است، حدود 350 میلیارد ریال بخشودگی جرایم در سال 95 و نیز 887 میلیون ریال بخشودگی جرایم مالیاتی در سال 96 انجام شد. 

,

وی از شناسایی 12 واحد بزرگ تولیدی که عمده فعالیت خود را در استان زنجان انجام می دادند ولی مالیات خود را در سایر استان ها پرداخت می‌کردند خبر داد و گفت: از سال 95 واحدیابی و رسیدگی به پرونده‌های مودیان جدید مالیاتی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و تاکنون 5 هزار و 245 پرونده جدید شناسایی و تشکیل شده است.

,

مدیرکل امور مالیاتی استان خاطر نشان کرد: در مالیات مشاغل و اصناف از سال 91 تا 94 هیچ افزایشی صورت نگرفته بود و تنها در سال 95 نسبت به سال گذشته تنها 8 درصد رشد داشته است.

,

رضوی از صدور 4 میلیارد تومان برگه تشخیص برای 72 پرونده مالیاتی خبر داد و گفت: تاکنون 142 میلیارد تومان از محل مالیاتهای دریافتی به حساب شهرداریها و دهیاریهای استان واریز شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه 2 هزار و 82 مورد از افراد و اقشار کمتر برخوردار جامعه از پرداخت مالیات معاف شده‌اند، گفت: هم اکنون 11 هزار و 998 پرونده که دارای اعتراض بودند با توافق مودیان و اداره کل امور مالیاتی به قطعیت رسیده است.

,

مدیرکل امور مالیاتی استان با اشاره به آمار کل مودیان مالیاتی استان زنجان، بیان کرد: 67 هزار پرونده مالیاتی فعال در حوزه مشاغل، 28 هزار پرونده در بخش املاک و مستقلات، 7 هزارو 949 پرونده مالیاتی فعال اشخاص حقوقی و همچنین 33 هزار و 23 پرونده مالیاتی مربوط به موضوع ارث بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه