اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی یکی از راهبرد های بسیج است/اردوهای هجرت کار خردمندانه و مجاهدانه دانش آموزان است

دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی یکی از راهبرد های بسیج است/اردوهای هجرت کار خردمندانه و مجاهدانه دانش آموزان است
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی را یکی از راهبرد های تشکیل بسیج عنوان کرد و گفت: بسیجی هر جا که انقلاب در محضر خطر و تهدید دشمن قرار گیرد در برابر دشمن سینه سپر می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده، جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی روز شنبه در مراسم افتتاحیه اردوهای طرح هجرت ۳ در کانون بسیج اراک گفت: امروز افتخار همه بزرگان، دولتمردان و اقشار مختلف مردم این است که بسیجی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

گلشن زاده با اشاره به اینکه انتظاراتی که خداوند از انسان‌ها دارد، در فرهنگ بسیج متجلی است، اظهار کرد: این نعمت بزرگی است که انسان در مسیری حرکت کند که نزدیکترین مسیر به هدف خلقت انسان و انتظارات خداوند بزرگ از انسان‌هاست.

,

وی به راهبردهای تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت: حضرت امام(ره) بسیج را با راهبرد بسیج ۲۰ میلیونی در آن زمان تشکیل داد و در ادامه رهبر معظم انقلاب هم به تشکیل بسیج ده ها میلیون تاکید کردند.

,

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی را یکی دیگر از راهبرد های تشکیل بسیج عنوان کرد و افزود: بسیجی هر کجا که انقلاب در معرض خطر و تهدید دشمن قرار گیرد، در برابر دشمن سینه سپر می کند.

,

گلشن زاده با تاکید بر اینکه دفاع همه جانبه از انقلاب در همه عرصه ها مورد توجه بسیجیان است، اظهار کرد: این دفاع در دوران های مختلف متفاوت است، روزی در عرصه انرژی هسته ای و روزی در سلول های بنیادی و... نمایان شد و بسیجیان با جان و دل در همه این عرصه ها فعالیت های چشم گیری داشته اند.

,

وی به افتتاح اردوهای طرح هجرت ۳ در استان هم اشاره کرد و افزود: اردوها طرح هجرت ۳ با مشارکت دانش آموزان برگزار می‌شود و این اقدام خردمندانه و مجاهدانه دانش آموزان است که باید قدر آن را به خوبی بدانند.

,

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه اقدامات صورت گرفته در اردوهای هجرت استان مرکزی در سال گذشته بسیار چشم گیر بوده است، بیان کرد: سال گذشته ۶۸ هزار متر دیوار نویس، مرمت و رنگ آمیزی مدارس، دوخت لباس توسط برای دانش آموزان نیازمند و... در اردوهای جهادی و هجرت دانش آموزی استان انجام شد.

,

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی:

, معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی:,

دانش آموزان با حضور در اردوهای هجرت قدم در مسیر تفکر ایثاری و جهادی بر می‌دارند

, دانش آموزان با حضور در اردوهای هجرت قدم در مسیر تفکر ایثاری و جهادی بر می‌دارند, دانش آموزان با حضور در اردوهای هجرت قدم در مسیر تفکر ایثاری و جهادی بر می‌دارند,

علی شیرخانی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی برگزاری اردوهای طرح هجرت را یکی از اقدامات ارزشمند برای دانش آموزان دانست و گفت: دانش آموزان با حضور در این اردوها قدم در مسیر تفکر ایثاری و جهادی بر می دارند.

,

شیرخانی اظهار کرد: دانش آموزان در این اردوها بدون هیچ چشم داشتی در قدم اول اخلاص و رضای خداوند را در نظر می گیرند که این کار بسیار ارزشمند است.

,

وی با بیان اینکه مصالح و مواد مورد نیاز برای اجرای طرح هجرت توسط آموزش و پروش تهیه شده است، افزود: با توجه به مشکلات و کمبودهای که در منابع دولتی وجود دارد دانش آموزان نهایت دقت و صرفه جویی را در بکار گیری مصالح داشته باشند تا بیشترین بهره را از فعالیت ها ببریم.

,

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: امسال اراک میزبان برگزای کنگره ۶۲۰۰ شهید استان است و هر برنامه ای در آموزش و پرورش استان برگزار می شود با یادی از شهدا آغاز می گردد.

,

فرمانده سپاه ناحیه اراک:

, فرمانده سپاه ناحیه اراک:,

اردوهای هجرت فرصتی برای خودسازی و مسئولیت‌پذیری

, اردوهای هجرت فرصتی برای خودسازی و مسئولیت‌پذیری, اردوهای هجرت فرصتی برای خودسازی و مسئولیت‌پذیری,

سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری، فرمانده سپاه ناحیه اراک اردوهای طرح هجرت را تمرینی برای خودسازی دانست و گفت: دانش آموزان با حضور در این اردو ها با واقعیت های جامعه بیشتر آشنا می شوند.

,

عسگری با اشاره به اینکه بسیاری از دانش آموزان در این اردوها تربیت و ساخته می شوند، بیان کرد: شهید حججی نمونه بارزی از دانش آموزان ساخته شده در این اردوها بود.

,

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان در اردوهای هجرت تمرین ایثار و از خودگذشتگی می کنند، خاطرنشان کرد: این اردو ها پتاسیل های خوبی برای ظرفیت سازی برای آینده مدیریت کشور است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه