اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان خبر داد؛

کشف ۲۴ هزار قلم لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در دلیجان

کشف ۲۴ هزار قلم لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در دلیجان
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از کشف بیش از ۲۴ هزار قلم لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب؛ گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران انتظامی دلیجان، از تردد یک دستگاه کامیون کشنده حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی مطلع شدند و برنامه ریزی برای شناسایی و توقیف خودرو در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

هاشمی اظهار کرد: سرانجام با اجرای تمهیدات عملیاتی پلیس، خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و متوقف شد و پس از بررسی مدارک ارائه شده، مشخص شد مدارک با محموله مطابقت ندارد و راننده به همراه خودرو برای بررسی بیشتر به یگان پلیس آگاهی منتقل شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان، افزود: در بازرسی از خودرو، ۲۴ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد.

,

 این مقام انتظامی شهرستان با اشاره به دستگیری و معرفی راننده خودرو به مقام قضائی، خاطر نشان کرد: ارزش این محموله قاچاق، ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

,

هاشمی با اشاره به اثرات سوء قاچاق کالا بر اقتصاد کشور، از شهروندان درخواست کرد هر گونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

,

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با ۵۰ هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه