اخبار داغ

با بدرقه جمعی از مسئولان صورت پذیرفت؛

اعزام جمعی از بسیجیان نطنز به اردوی راهیان نور غرب/ مرحله دوم اعزام زائران دهم مردادماه انجام می‌شود

اعزام جمعی از بسیجیان نطنز به اردوی راهیان نور غرب/ مرحله دوم اعزام زائران دهم مردادماه انجام می‌شود
۱۸۸ بسیجی از سطح شهرستان نطنز با استقبال مسئولان در دو شهر نطنز و بادرود و از جوار شهدای گمنام به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام علیرضا قاسمی پیش از ظهر امروز در مراسم بدرقه جمعی از بسیجیان بخش امامزاده برای اعزام به اردوی راهیان نور غرب کشور اظهار کرد: راه شهیدان راه بصیرت است، این عزیزان با نثار جان خود نشان دادند که لازمه ایستادگی در برابر دشمنان نظام و انقلاب داشتن بصیرت و آگاهی در دشمن شناسی و دشمن ستیزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

امام جمعه بادرود افزود: دشمنان نظام در طول این چهل سال از عمر انقلاب و البته در طول جنگ تحمیلی هدفی به جز نابودی ایران، اسلام و سلب آزادی و امنیت نبوده است و به برکت خون این شهدا  در تمام اهداف خود ناکام ماندند.

,

وی با تاکید بر لزوم حفظ یاد و نام و مجاهدت های شهدای نظام و انقلاب، تصریح کرد: شهدا درس بزرگی به ما دادند و آن درس ایستادگی و مقاومت برای پیروزی و رستگاری است.

,

امام جمعه بادرود اضافه کرد: امروزه ترویج فرهنگ و شهادت در جامعه، حفظ نظام و انقلاب اسلامی را بیش از پیش تضمین خواهد کرد و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا خود نیز گام مهمی در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

,

وی خاطر نشان کرد: جنگ را دشمنان اسلام بر جمهوری اسلامی تحمیل کرده و رزمندگان اسلام نیز دفاع کردند و امروز نیز جمهوری اسلامی آغازگر جنگی نخواهد بود ولی اگر با کوچک ترین تهدیدی روبرو شود با قدرتی به مراتب بیشتر از زمان جنگ تحمیلی، پاسخی دندان شکن به متجاوز خواهد داد.

,

هدف اصلی برگزاری اردوهای راهیان نور انتقال آموزه های شهادت به نسل جوان است

, هدف اصلی برگزاری اردوهای راهیان نور انتقال آموزه های شهادت به نسل جوان است, هدف اصلی برگزاری اردوهای راهیان نور انتقال آموزه های شهادت به نسل جوان است,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز با تقدیر از حوزه های مقاومت بسیج خواهران در سطح شهرستان گفت: این اردو ها با هدف تجدید میثاق با شهدای عزیز، آشنایی نسل جوان با جوانمردی ها و دلاوری های شهدای در دفاع از میهن اسلامی و تقویت روحیه اخلاص، ایثار و شهادت طلبی در بین بسیجیان برگزار می شود.

, از حوزه های مقاومت بسیج خواهران در سطح شهرستان گفت: این اردو ها با هدف تجدید میثاق با شهدای عزیز، آشنایی نسل جوان با جوانمردی ها و دلاوری های شهدای در دفاع از میهن اسلامی و تقویت روحیه اخلاص، ایثار و شهادت طلبی در بین بسیجیان برگزار می شود.,

سرهنگ دوم پاسدار حسین خدامیان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و نیز انتقال این آموزه های ارزشمند به نسل جوان و آشنایی زائران از نزدیک با مناطق عملیاتی و لمس کردن گوشه ای از سختی هایی که رزمندگان جان بر کف در دفاع از این آب و خاک متحمل شده اند را از اهداف دیگر برگزاری این اردوها عنوان کرد.

, سرهنگ دوم پاسدار حسین خدامیان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و نیز انتقال این آموزه های ارزشمند به نسل جوان و آشنایی زائران از نزدیک با مناطق عملیاتی و لمس کردن گوشه ای از سختی هایی که رزمندگان جان بر کف در دفاع از این آب و خاک متحمل شده اند را از اهداف دیگر برگزاری این اردوها عنوان کرد.,

دهم مردادماه مرحله دوم اعزام زائران راهیان نور غرب کشور

, دهم مردادماه مرحله دوم اعزام زائران راهیان نور غرب کشور, دهم مردادماه مرحله دوم اعزام زائران راهیان نور غرب کشور,

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه نطنز اظهار کرد: مرحله اول این اردو امروز در شهر نطنز و بادرود و در جوار شهدای گمنام و با اعزام تعدادی از بسیجیان از شهرهای نطنز و بادرود شروع شد و مرحله دوم این اعزام در تاریخ دهم مرداد ماه انجام می شود.

, مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه نطنز اظهار کرد: مرحله اول این اردو امروز در شهر نطنز و بادرود و در جوار شهدای گمنام و با اعزام تعدادی از بسیجیان از شهرهای نطنز و بادرود شروع شد و مرحله دوم این اعزام در تاریخ دهم مرداد ماه, انجام می شود.,

حجت الاسلام محمد دهشیری افزود: شرکت کنندگان در این اردو ضمن بازدید از مناطق عملیاتی، با شهدا و آرمان های والای آنان تجدید میثاق دوباره می کنند و با کمک راویان حاضر در منطقه با شرح عملیات ها و وصف حال شهدای دفاع مقدس از جمله شهیدان شیرودی، غلامعلی پیچک، جعفری (شهید پیشرو و پیشتاز)، محسن حاج‌ بابا و دیگر شهدای عزیز آشنا می شوند.

, حجت الاسلام محمد دهشیری افزود: , شرکت کنندگان در این اردو ضمن بازدید از مناطق عملیاتی، با شهدا و آرمان های والای آنان تجدید میثاق دوباره می کنند و با کمک راویان حاضر در منطقه با شرح عملیات ها و وصف حال شهدای دفاع مقدس از جمله شهیدان شیرودی، غلامعلی پیچک، جعفری (شهید پیشرو و پیشتاز)، محسن حاج‌ بابا و دیگر شهدای عزیز آشنا می شوند.,

 ۱۸۸ بسیجی از سطح شهرستان نطنز با استقبال مسئولان در دو شهر نطنز و بادرود و از جوار شهدای گمنام به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه