اخبار داغ

اقدام قرآنی قابل تحسین شهردار رودانی/ اهالی بیکاه از آموزش رایگان قرآن کریم بهره مند می شوند

اقدام قرآنی قابل تحسین شهردار رودانی/ اهالی بیکاه از آموزش رایگان قرآن کریم بهره مند می شوند
شهردار بیکاه به عنوان یکی از مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان رودان، یادگیری قرآن را اول از کارکنان شهرداری شروع کرده و به دنبال آن تمامی اهالی شهر با افتتاح خانه قرآنی از آموزش بهره مند خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رودان نیوز؛آموزشهای قرآنی است که انسان را در سایه تعلیم و تربیت به رشد و تعالی میرسد،از این روست که ضرورت آموزش و یادگیری مسئولان دستگاههای اجرایی کشور که متولی فرهنگ اسلامی در کشور هستند اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودان نیوز,

اگر ما کارکنان دستگاههای اجرایی کشور را بعنوان نیروی محرکه رشد و بالندگی و خدمت رسانی بهتر به جامعه در نظر بگیریم باید یادگیری قرآن را به عنوان یک فرهنگ متعالی بین آنها نهادینه کنیم تا بتوان در سایه این فرهنگ به جامعه اسلامی قرآنی دست پیدا کنیم.

,

دستگاه‌های اداری به ویژه دستگاه‌های فرهنگی باید با استفاده از اهرم تشویق و همچنین برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزش قرآن انگیزه کارکنان خود را برای یادگیری قرآن کریم بالا ببرند.

,

شهردار بیکاه به عنوان یکی از مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان رودان، در بحث آموزش قرآن کریم پیش قدم شده و یادگیری قرآن را اول از خود کارکنان شهرداری شروع کرد که به دنبال آن مردم شهر بیکاه با افتتاح خانه قرآنی از آموزش بهره مند خواهند شد.

,

مهندس عیدی شهردار بیکاه در گفتگو با خبرنگار رودان نیوز اظهار کرد: پیشینه بیکاه از قدیم الایام با مردم مذهبی و قرآن دوست است به طوریکه مکتب خانه های قرآنی قدیم در اینجا فعال بود و مردم برای یادگیری قرآن به مکتب خانه می رفتند لذا این روحیه قرآنی هم اکنون بین مردم و جوانان شهر بیکاه موج می زند.

,

شهردار بیکاه افزود: برای بالابردن سطح قرآنی پرسنل و دیگر مردم، آموزش قرآن کریم از خود پرسنل شهرداری و خانواده هایشان شروع خواهیم کرد و ان شاالله مرکز قرآنی برای کل مردم شهر بیکاه با هزینه شهرداری ایجاد خواهد شد.

,

عیدی ادامه داد: یادگیری قرآن کریم و تامل در آن، زمینه خودسازی وتقوا در کارکنان را تقویت می کند و با روحیه معنوی و فرهنگی، وظایف محوله را به خوبی به پیش خواهند برد.

,

وی تصریح کرد: توصیه به دیگر مسئولین و کارکنان دستگاههای اجرایی کشور این است که معاونت فرهنگی هر اداره پای کار بیاد و قرآن آموزی را اساس کار قرار دهند چراکه با صلاح فرهنگ و یادگیری قرآن مسئولان و کارکنان دستگاههای اجرایی، کارها هم اصلاح می شود.

,

ولی صفایی پور مدیر موسسه قرآنی نورالمهدی رودان در گفتگو با رودان نیوز با اشاره به استقبال کم مسئولان نهادها به فعالیت های قرآنی در شهرستان اظهار کرد: بیش ازسی نهاد دولتی در شهرستان از طرف موسسه قرآنی در خصوص برگزاری کلاس های قرآنی نامه زده شد متاسفانه هیچ استقبالی نشد ولی شهردار بیکاه بدون نامه پیش قدم شدند و ان شاالله دوره آموزش روخوانی روانخوانی قرآن برای پرسنل و خانواده هایشان از هفته آینده شروع می شود.

,

مدیر موسسه قرآنی نورالمهدی رودان افزود: این اقدام قرآنی شهردار بیکاه می تواند برای دیگرمسئولین الگو باشد که به یادگیری قرآن اهمیت بدهند و هر کسی به اندازه نقش و جایگاه خود در جامعه اسلامی، مروج امر به معروف باشد.

,

شهر بیکاه با جمعیتی بالغ بر ۷ هزارو ۵۰۰ نفر در فاصله ۱۴ کیلومتری جنوب غربی مرکز شهرستان رودان واقع شده است که در سال ۱۳۸۶ از روستا به شهر ارتقاء یافته است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه