اخبار داغ

کنسرت ـ تئاتر «ده سال تنهایی» دوباره روی صحنه می‌رود

کنسرت ـ تئاتر «ده سال تنهایی» دوباره روی صحنه می‌رود
کنسرت ـ تئاتر «ده سال تنهایی» به کارگردانی اشکان خطیبی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی «ده سال تنهایی»، این کنسرت ـ تئاتر که تمدیدش برای مرتبه سوم در اردیبهشت ماه لغو شده بود، در روزهای ۲۹ تیر و یکم مرداد ماه به تالار وحدت باز می‌گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اشکان خطیبی دومین تجربه خود را به عنوان کارگردان در «ده سال تنهایی» برای دوره سوم دوباره روی صحنه می‌برد.

,

 

,

, ,

 

,

«ده سال تنهایی» یک پروژه مولتی مدیا و تکمیل شده پروژه «راک دِ پن» است که این بار بر اساس یک مفهوم دیگر، با قطعاتی از یک جنس موسیقی دیگر و نیز یک نمایش دیگر  به صحنه می‌رود؛ در واقع این اثر ترکیبی از مدیوم نمایش، موسیقی، نقاشی دیجیتال و همین‌طور سینما که با اجرای آثاری از استینگ، ریدیوهد، پینک فلوید، بیجیز و...بر روی صحنه می‌رود.

,

«ده سال تنهایی» که بر اساس طرحی از سهیل دانش اشراقى، اشکان خطیبی و کارگردانی اشکان خطیبی تهیه و تولید شده است، از حضور آناهیتا درگاهی، پوریا رحیمی‌سام و اشکان خطیبی به عنوان بازیگر بهره می‌برد. نوازنده‌هایی همچون: بردیا امیری، نیما رمضان، آرش سعیدی، سروش عدل و هومن نامداری نیز در این اجرا در کنار اشکان خطیبی ساز می‌زنند. همچنین تارا صلاحی، پریماه خصوصی و مونا شمس نیز به عنوان همخوان در این اثر حضور خواهند داشت.

,

تهیه‌کنندگی این اثر بر عهده موسسه آوای دوران با مدیریت سهیل ترابی است. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند برای تهیه کنسرت ـ تئاتر «ده سال تنهایی» به سایت ایران نمایش مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه