اخبار داغ

رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس به دانا خبر داد:

آخرین جزئیات تدوین آیین نامه تحقق فرامین مقام معظم رهبری در مورد مجلس

آخرین جزئیات تدوین آیین نامه تحقق فرامین مقام معظم رهبری در مورد مجلس
رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: انضباط درحضور منظم نمایندگان در صحن مجلس و کمیسیون های مجلس،کارآمدی بیشتر مجلس، افزایش کیفیت قوانین درمجلس واولویت بندی مباحث مطرح شده موضوعات بررسی شده در جلسه گذشته بودند.
[

غلامرضا کاتب رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به جلسه کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس درخصوص بررسی راهکارهای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در مورد مجلس اظهار داشت: ابعاد انتظارات و مطالبات رهبری از مجلس شورای اسلامی در رابطه با موضوعات مختلفی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان مباحث مطرح شده در جلسه اخیراین کمیسیون گفت: انضباط درحضور منظم نمایندگان در صحن مجلس و کمیسیون های مجلس،کارآمدی بیشتر مجلس، افزایش کیفیت قوانین درمجلس واولویت بندی مباحث مطرح شده موضوعات بررسی شده در جلسه گذشته بودند.

,

نماینده مردم گرمسار در مجلس افزود: دنبال ساختارمناسبی هستیم که بتوانیم برای رفع بخشی ازمشکلات مجلس راهکارهای مناسب را قانون کنیم تا باعث اقتدار هرچه بیشتر مجلس شود.

,

رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس با اشاره به اقدامات انجام شده جهت تدوین آیین نامه مذکور دراین کمیسیون گفت: طرح مرتبط با انضباط کاری به حوزه معاونت نظارت مجلس سپرده شده است و ماموریت کیفیت قوانین به معانوت قوانین داده شده است.

,

وی درخصوص آخرین اقدامات انجام شده در تدویین آیین نامه مذکور گفت: در حال جمع بندی پیشنهادات داده شده از طرف دیگر نمایندگان هستیم و برنامه ریزی برای فعال کردن فراکسیون های مجلس را داریم  تا کارآمدی و اثربخشی آن بیشتر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه