اخبار داغ

قطع برق ۲ وزارتخانه و ۳۵ ارگان دولتی پرمصرف

قطع برق ۲ وزارتخانه و ۳۵ ارگان دولتی پرمصرف
درپی بخشنامه ابلاغی استاندار تهران به مراکز دولتی مبنی بررعایت صرفه جویی در مصرف برق و عدم توجه برخی ادارات دولتی، برق ۲ وزارتخانه و ۳۵ ارگان دولتی از سوی شرکت توزیع نیروی برق تهران قطع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وزارت نیرو، برابر اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، با توجه به استمرار هوای گرم و به دنبال آن افزایش استفاده از سیستم های سرمایشی، این شرکت در راستای نظارت بر حسن اجرای بخشنامه ابلاغی استاندار تهران مبنی بر کاهش مصرف انرژی و قطع سیستم های سرمایشی از ساعت ۱۳:۳۰ و همچنین توزیع پایدار برق مشترکان به خصوص بخش خانگی، با اعزام ۲۵۰ اکیپ فنی و مهندسی به سازمان ها و ادارات شهر تهران نسبت به ارزیابی و پایش مصرف انرژی و رعایت الگوی مصرف برق اقدام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس گزارشات دریافتی از تیم های ارزیابی پایش انرژی ادارات پایتخت و با توجه به کم توجهی به مدیریت مصرف، با صدور اخطار برای اصلاح الگوی مصرف و اجرای بخشنامه مذکور، برق ۳۵ ارگان، سازمان و همچنین دو وزارتخانه در روز چهارشنبه هفته گذشته قطع شد.

,

گفتنی است اگر مشترکان تنها ۱۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند، پیک تابستان امسال بدون اعمال محدودیت بار در شبکه سپری خواهد شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه