اخبار داغ

دالیچ: اصلا نگران خستگی بازیکنانم نیستم

دالیچ: اصلا نگران خستگی بازیکنانم نیستم
سرمربی تیم ملی کرواسی در نشست خبری خود تاکید کرد نگران خستگی بازیکنانش نیست چون بازیکنان ذخیره خوبی در تیمش دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فیفا، تیم ملی فوتبال کرواسی فردا یک‌شنبه در دیدار نهایی جام جهانی باید برابر فرانسه به میدان برود. زلاتکو دالیچ سرمربی کروات‌ها در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: اینجا دیدار فینال است و همه بازیکنان ما نیز از این موضوع آگاهی دارند و می‌دانند در چه میدانی قرار است به میدان بروند. چیزی که من را خیلی خوشحال می‌کند این است که خیلی از بازیکنان به من می‌گویند من ۱۰۰ درصد آماده بازی نیستم. این قدر فضای مثبت در تیم ما وجود دارد که بازیکن به راحتی از این موضوع صحبت می‌کند و درباره حضور در بازی سوال می‌کند. اگر بازیکنی نتواند ۱۰۰ درصد توان خود را در این دیدار نشان دهد به من می‌گوید تا تصمیم گرفته شود. ما می‌دانیم در چه دیداری قرار است به میدان برویم و تمام توان خودمان را نیز به کار خواهیم گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او در ادامه گفت: بعد از دیدار برابر انگلیس ما نیاز به تمرین نداشتیم و در این مدت تنها استراحت کردم. مشکلات کوچکی در تیم وجود دارد که امیدواریم تا زمان دیدار با فرانسه مرتفع شود و ما بتوانیم با قدرت در زمین حاضر شویم. من هیچ نگرانی بابت خستگی بازیکنانم ندارم چون بازیکنان جایگزین خیلی خوبی روی نیمکت دارم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

,

دالیچ در پاسخ به این سوال که کرواسی هیچ‌گاه در دیدار برابر فرانسه برنده نشده است گفت: اینجا آمار و ارقام مهم نیست. ما برای برگزاری یک بازی خوب و لذت از دیدار نهایی پای به زمین بازی خواهیم گذاشت. همه ما می‌دانیم که کل دنیا چشم به کرواسی خواهند داشت. بازیکنانم بازی‌های مهم زیادی انجام دادند که از جمله فینال لیگ قهرمانان بوده است ولی این دیدار قطعا بزرگ‌ترین دیدار زندگی فوتبالی آنها خواهد بود. 

,

او در ادامه به تمجید از ماریو مانژوکیچ پرداخت و گفت: ماریو فوتبالیست فوق‌العاده‌ای است و کارنامه بسیار موفقی داشته و قهرمانی‌های زیادی کسب کرده است. او بازیکن توقف ناپذیر ماست و تلاش بسیار زیادی در هر بازی از خود نشان می‌دهد. هر مربی و هر تیمی باید یک بازیکن مثل ماریو در تیم خود داشته باشد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه