اخبار داغ

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا-کاراته

اباذری دومین طلای مردان را به گردن آویخت

اباذری دومین طلای مردان را به گردن آویخت
صالح اباذری در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم مردان و حمیده عباسعلی در وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم بانوان مدال طلای پانزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا را کسب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه دومین روز رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که به میزبانی اردن در شهر امان در جریان است، صالح اباذری در وزن ۸۴ +کیلوگرم، در فینال کاگاوای ژاپنی را پیش از اتمام وقت قانونی مبارزه ۸ بر صفر بدرقه کرد و دومین مدال طلای کشورمان را کسب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او روز گذشته ابتدا نماینده تایلند را ۳ بر یک از پیش رو برداشت، سپس حریف قطری را ۶ بر ۳ مغلوب کرد. او در سومین مبارزه ۵ بر ۲ بر کاراته کایی از اندونزی غلبه کرد و گام به فینالیست شد. "کاگاوا" قهرمان بازی‌های جهانی ۲۰۱۷ و دارنده دو طلا و نقره آسیا است که در این رقابت‌ها مغلوب کاراته‌ کای بیست ساله و جوان تیم ملی ایران شد.

,

در وزن  ۵۵- کیلوگرم مجید حسن نیا در فینال به مصاف صعود البشیر عربستانی رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید و اولین مدال طلای ایران در این رقابت‌ها را کسب کرد. حسن نیا در حالی که از ناحیه دست راست دچار آسیب دیدگی بود موفق به کسب مدال طلا شد.

,

او روز گذشته نماینده هنگ کنگ را ۶ بر یک شکست داد، سپس مقابل کاراته کایی از مالزی پس از تساوی ۵ بر ۵ در وقت قانونی مبارزه با رای داوران در هانتی برنده شد. سومین دیدار حسن نیا مقابل نماینده هند بود که موفق شد این کاراته کا را با نتیجه ۹ بر صفر از پیش رو بردارد و فینالیست شود.

,

در ادامه این رقابت‌ها نیز علی اصغر آسیابری کاراته کا وزن 75- کیلوگرم کشورمان در فینال رودروی بشار النجار از اردن قرار گرفت و ۶ بر ۴ نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید. 

,

او دیروز حریفی از هنگ کنگ را ۶ بر یک برد. سپس ۲ بر یک نماینده چین را شکست داد و در سومین دیدار ۸ بر ۵ حریف عربستانی را مغلوب کرد. این نخستین بار است که علی اصغر آسیابری حضور در مبارزات انفرادی مسابقات قهرمانی آسیا را تجربه می‌کند.

,

مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- کیلوگرم در جدول شانس مجدد ابتدا به مصاف لاکشیتا جایاکوتی از سریلانکا رفت و با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید و در دیدار رده بندی موفق شد 5 بر 2ساتیامو روماریو از اندونزی را شکست دهد و سومین مدال برنز ایران در رقابت‌های آسیایی اردن و دومین مدال برنز خود را در یکسال اخیر در رقابت‌های آسیایی بدست آورد.
او در مبارزات روز گذشته حریف عراقی را ۸ بر صفر برد. در مبارزه دوم مقابل ریوتارو آراگای ژاپنی قرار گرفت و هانسوکو شد.

,
,

شیما آل سعدی در مبارزات امروز ابتدا به مصاف حریفی از تایلند رفت و 5 بر صفر پیروز شد و در دیدار رده بندی 8 بر 3 بارنو میرزائوا از ازبکستان دارنده برنز آسیایی 2015 را شکست داد و به مدال برنز وزن 61- کیلوگرم دست یافت.
او روز گذشته ابتدا حریفی از سریلانکارا ۸ بر صفر برد و سپس ۱۱ بر ۲ مغلوب نماینده ویتنام شد.

,
,

در دیدار فینال سنگین وزن بانوان، حمیده عباسعلی نماینده وزن 68 کیلوگرم تیم ملی بانوان مقابل "سون وون ژو" از چین تایپه پیش از اتمام وقت قانونی ۸ بر صفر پیروز شد و صاحب مدال طلا این وزن شد.

,

عباسعلی روز جمعه با برتری ۳ بر صفر مقابل نماینده اندونزی به دور دوم رفت و در دومین دیدار حریف هندی را ۸ بر صفر مغلوب کرد تا مقابل آیومی یوکوزا ژاپنی دارنده یک طلا و ۲ برنز جهان و یک طلا و یک برنز آسیا و ۹ طلای کاراته وان‌ها قرار بگیرد. او مقابل کاراته کا ژاپنی پس از تساوی صفر بر صفر در هانتی برنده تاتامی شد و به فینال راه یافت.

,

عباسعلی با این طلا جمع مدال‌هایش در رقابتهای قهرمانی آسیا به چهار طلا و یک نقره رساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه