اخبار داغ

مدیر منطقه برق شهریار:

خاموشی های اخیر خارج از اختیارات منطقه برق شهریار است

خاموشی های اخیر خارج از اختیارات منطقه برق شهریار است
همزمان با فرا رسیدن فصول گرم سال و افزایش میزان درجه حرارت هوا، خاموشی هایی به صورت بدون برنامه در سطح شهرستان شهریار اعمال می شود که شهروندان عزیز را دچار سردرگمی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  پایگاه خبری راه مبین ، همزمان با فرا رسیدن فصول گرم سال و افزایش میزان درجه حرارت هوا، خاموشی هایی به صورت بدون برنامه در سطح شهرستان شهریار اعمال می شود که شهروندان عزیز را دچار سردرگمی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین,

این موضوعی در حالی است که در شهر تهران جدولی با عنوان جدول خاموشی ارائه شده که ساعات قطعی برق در شهر تهران را به اطلاع مردم می رساند.

,

محمد آریانفر مدیر منطقه برق شهریار در همین رابطه به راه مبین گفت: در روزهای اخیر شاهد خاموشی هایی بدون برنامه در سطح شهرهای شهرستان شهریار بودیم.

,

مدیر منطقه برق شهریار ادامه داد: باید به اطلاع شهروندان عزیز برسانیم که این خاموشی های بدون برنامه خارج از اختیارات منطقه برق شهریار می باشد.

,

وی گفت: بیشتر خاموشی های اخیر حتی در حیطه اختیارات منطقه برق استان تهران نبوده و بنا بر نیاز و دستور مدیریت بار اعمال می شود.

,

آریانفر بیان کرد: البته ذکر این نکته ضروری است که به دلیل افزایش میزان مصرف برق در فصول گرم سال ، معیوب و مستهلک شدن تجهیزات تولید برق نقش عمده ای در قطعی برق دارد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به مطالب عنوان شده بدیهی است که خاموشی های بدون برنامه و اطلاع قبلی ممکن است در تمام نقاط کشور رخ دهد.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه