اخبار داغ

علمای اهل سنت هرمزگان عنوان کردند؛

حضرت معصومه(س) الگویی ناب برای دختران/ اهل سنت به کرامات اهل بیت پیامبر(ع) معترف است

حضرت معصومه(س) الگویی ناب برای دختران/ اهل سنت به کرامات اهل بیت پیامبر(ع) معترف است
علما و بزرگان اهل سنت هرمزگان با اشاره به جایگاه ویژه اهل بیت پیامبر(ص) و حضرت معصومه(س) اظهار کردند:تمام اقشار جامعه وظیفه دارند با اشاعه منش و سلوک حضرت فاطمه معصومه(س) در ترویج فرهنگ ناب محمدی تلاش مضاعف داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛علما و بزرگان اهل سنت هرمزگان با اشاره به جایگاه ویژه اهل بیت پیامبر(ص) و حضرت معصومه(س) اظهار کردند: در شرایطی که دشمنان در زمینه حذف حجاب و ترویج بی بند و باری  هجمه های فرهنگی زیادی را به جامعه القا می کنند،تمام  اقشار جامعه وظیفه دارند با اشاعه منش و سلوک حضرت فاطمه معصومه(س) و دیگر زنان صدر اسلام در ترویج فرهنگ ناب محمدی تلاش مضاعف داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

حضرت فاطمه معصومه(ص) الگویی برای حجاب، عفاف و پاکدامنی است

, حضرت فاطمه معصومه(ص) الگویی برای حجاب، عفاف و پاکدامنی است, حضرت فاطمه معصومه(ص) الگویی برای حجاب، عفاف و پاکدامنی است,

شیخ مسعود راهبر، عالم اهل سنت هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمزبا بیان اینکه محبت و دوستی اهل بیت در قلوب اهل سنت جای دارد، اظهار کرد: ارادت به خاندان اهل بیت نبوت در همه عرصه ها جز لا ینفک از اعتقادات دینی اهل سنت بوده و آن را در عمل نیز نشان داده اند.

, هرمز,

عالم اهل سنت هرمزگان با اشاره به اینکه دشمنان می خواهند خط قرمز و شکافی بین اهل سنت و اهل بیت رسول خدا (ص) ایجاد کنند، تصریح کرد: پیوند و همدلی مسلمانان همیشه پایدار است لذا کشور ما اهل سنت ارادت خاصی به اهل بیت دارند و محبتشان را با عمل به دستورات و سیره آنها نشان می دهند.

,

راهبر عنوان کرد: ما وظیفه داریم سیره اهل بیت خصوصا حضرت فاطمه معصومه(ص) را مدنظر قراردهیم و در مباحث حجاب، عفت و پاکدامنی این بانوی بزرگوار را به عنوان الگویی عظیم الشان به زنان مسلمان وبانوان ایران اسلامی معرفی کنیم.

,

وی افزود: مسلمانان باید بدانند که حجاب از اسلام است و نمی توان آن را از جامعه اسلامی حذف کرد.

,

عالم اهل سنت هرمزگان با اشاره به برنامه ها و هجمه های فرهنگی  دشمنان  در زمینه حذف حجاب و ترویج بی بند و باری گفت:  اقشار جامعه وظیفه دارند با اشاعه منش و سلوک حضرت فاطمه معصومه(س) و دیگر زنان صدر اسلام در ترویج فرهنگ ناب اسلام تلاش مضاعف داشته باشند.

,

حضرت معصومه(س)بهترین الگو برای دختران

, حضرت معصومه(س)بهترین الگو برای دختران, حضرت معصومه(س)بهترین الگو برای دختران,

محمد صدیق بهجت، عالم اهل سنت هرمزگان اظهار کرد: حضرت معصومه(ص) و اهل بیت پیامبر(ص) از اولیای خداوند و افراد وارسته و مورد احترام اهل سنت هستند.

,

عالم اهل سنت افزود: همه مسلمانان اهل بیت پیامبر(ص) را دوست دارند و قلوبشان از محبت و عشق به آنها لبریز است.

,

بهجت تصریح کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) بهترین الگو حیا، عفت و خانه داری  نه تنها برای زنان مسلمان بلکه برای تمام جهانیان است.

,

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و غربی ها با ارائه الگوهای نامتعارف درصدد تزلزل در بنیاد جامعه و حجاب زنان هستند اما زنان مسلمان با الگوگیری از حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت زهرا(س) و با حفظ حجاب و عفت خود پاسخ دندان شکنی به تمام آنها می دهند.

,

در تمام کتب اهل سنت از کرامات اهل بیت آمده است

, در تمام کتب اهل سنت از کرامات اهل بیت آمده است, در تمام کتب اهل سنت از کرامات اهل بیت آمده است,

حمد اله جاشویی، عالم اهل سنت هرمزگان اظهار کرد: اهل بیت پیامبر(ص) و حضرت معصومه(س) همیشه مورد احترام اهل سنت بوده اند به طوری که در تمام کتب اهل سنت درباره این بزرگواران نوشته شده است.

,

عالم اهل سنت هرمزگان عنوان کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) چنان زن وارسته در اخلاق و کردار بودند که برای همگان چه از نظر اجتماعی، سیاسی و فرهنگی الگویی بی نظیر هستند و ما باید از کرامات و بزرگی این شخصیت های بزرگ به جوانان بگوییم.

,

جاشویی تصریح کرد: در قرن حاضر دشمنان اسلام و وهابیت خبیث با جنگ رسانه ای، قلم و تبلیغاتی تمام عیار می خواهند تفرقه بین تشیع و اهل سنت بیافتند ولی این خیالی باطل برای همه آنهاست زیرا مسلمانان با وحدت در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

,

وی با بیان اینکه حیا، عفت و غیرت حافظ حریم خانواده است، خاطر نشان کرد: زنان و دختران مسلمان با الگوگیری از حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) می توانند بهترین حافظان حریم خانواده باشند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه