اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

هرکس در راستای خدمت به مردم حرکت کند، مورد حمایت سپاه است

هرکس در راستای خدمت به مردم حرکت کند، مورد حمایت سپاه است
حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی اظهار کرد: هرگاه مسئولین کشور در راستای ماموریت ها و خدمت به مردم حرکت کنند، بی تردید حامی آنها هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، به تلاش استکبار جهانی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت:  ما در دفاع از جبهه انقلاب و مقابله با جبهه استکبار حضور داریم و سپاه مبارزه با جبهه استکبار را وظیفه خود می‌داند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار کرد: در درون نظام جناح های سیاسی متفاوتی وجود دارد، اما سپاه به هیچ کدام وابسته نیست و وارد هیچ یک از آنها نشده و نمی شود، البته در عین حال مواضعی که می‌گیریم ممکن است به جناحی که انقلابی تر است، نزدیکتر باشد، اما نه قصد مخالفتی با جناح دیگر را داریم و نه موافقتی با جناحی که فکر می‌کند موافق آن هستیم.

وی افزود: فلسفه وجودی سپاه، دفاع همه جانبه و در همه عرصه ها از انقلاب و دستاوردهای آن است و هرکجا خطری متوجه انقلاب باشد سپاه ورود می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی تصریح کرد:  هرگاه مسئولین در راستای ماموریت ها و خدمت به مردم حرکت کنند، بی تردید حامی آنها هستیم. مواضعی که اخیرا اعلام شد در جهت گفتمان مقاومت در برابر استکبار و خوشحال کننده و رضایتبخش بود و چون در راستای سیاست‌های رهبری قرار داشت از آن حمایت شد و می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه  پاسداران افزود:هرگاه مواضع در راستای سیاست‌های کلان نظام که مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند و در مسیر خدمت به مردم باشد سپاه از آن حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه سپاه با تمام وجود در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند، تاکید کرد: از مسئولینی که به دنبال تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب و نظام باشند، حمایت می‌کنیم

,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه