اخبار داغ

دستگیری سوداگر مرگ با ۳۳ کیلو مواد مخدر در نوشهر

دستگیری سوداگر مرگ با ۳۳ کیلو مواد مخدر در نوشهر
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و کشف 33 کیلو گرم مواد مخدر توسط ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان نوشهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی در گفت‌وگو با بلاغ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر اهل و ساکن شهرستان کرج در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان نوشهر قرار گرفت .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه و با رصد و کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان، متهم را که به همراه دختر خود قصد حمل و جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه خودروی سمند به شهرستان نوشهر را داشت شناسایی کردند .

مفخمی با اشاره به این که در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر متوقف و سرنشینان آن دستگیر شدند، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهمان 26 کیلو گرم مواد مخدر شامل 12 کیلو گرم تریاک و 14 کیلو گرم حشیش در بسته های آماده برای فروش کشف شد .

این مسئول خاطر نشان کرد: در ادامه این عملیات ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از منزل استیجاری متهمان در شهرستان نوشهر 7 کیلو مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک که در داخل منزل جاسازی شده بود کشف کردند .

وی از کشف 2 دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و آلات استعمال در بازرسی از منزل متهمان خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه، خاطرنشان کرد: تبلیغات اغواگرانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه و .. باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می شود.

مفخمی با بیان این که مصرف کننده مواد مخدر قدرت خوب فکر کردن را از دست می دهد و هرگز به هدف های بزرگ و اصلی خود نمی رسد، گفت: مصرف کنندگان مواد مخدر در دامی اسیر می شوند که پایانش مرگ و نابودی است، پایانی که آغاز گران آن سوداگران مرگ، افرادی سود جو و دوستانی دشمن صفت بوده اند .

وی از مردم خواست: برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه