اخبار داغ

بارش های ناگهانی در تابستان گرم بشاگرد+تصاویر

بارش های ناگهانی در تابستان گرم بشاگرد+تصاویر
به دنبال تداوم گرمای طاقت فرسا در اغلب نقاط کشور، بارندگی در شهرستان بشاگرد موجب شادی اهالی منطقه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فرهنگ کده؛پس از تداوم موج گرمای طاقت فرسا در اکثر نقاط کشور از روز گذشته شاهد ورود سامانه بارشی در برخی از نقاط استان‌ هرمزگان از جمله بشاگرد هستیم که موجب خوشحالی مردم و به ویژه کشاورزان شده و علاوه بر تلطیف هوا، کاهش نسبی گرما نیز به دنبال داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,

مرضیه سی سی پور، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بارش باران در چهار روستای بخش مرکزی بشاگرد و سه روستای بخش گوهران از ساعت ۱۶ و سی دقیقه روز جمعه آغاز شده و این موج بارندگی اغلب نقاط شهرستان را در بر گرفت.

,

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: بنا براعلام ایستگاه باران سنجی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بشاگرد در روستای جگدان از توابع بخش مرکزی 12.8 میلیمتر باران باریده است.

,

سی سی پور گفـت: میزان بارندگی در ایستگاه باران سنجی چوخون (بشاگرد) ۲۵ میلی متر و کاهکن ۳۶ میلی متر گزارش شده است.

,

وی یادآور شد: روستا‌های گوریچی، کمدارک، بلبل آباد بخش مرکزی و روستا‌های سرحور، شیب کلاه و ایرر بخش گوهران ایستگاه باران سنجی ندارند.

,

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه بارش‌های موسمی بشاگرد  از نیمه اردیبهشت تا اواخر شهریور جریان دارد، خاطر نشان کرد: براثر سامانه فصلی موسون هند در فصل تابستان اغلبب ساعت‌های بعدازظهر و شب در برخی از مناطق مرتفع استان از جمله بشاگرد شاهد رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه