اخبار داغ

استاد درس خارج فقه در کرمان:

سبک زندگی حضرت معصومه(س) اسلامی و قرآنی بود/دختران ما با الگو برداری از ایشان در زندگی بر اساس قرآن حرکت کنند

سبک زندگی حضرت معصومه(س) اسلامی و قرآنی بود/دختران ما با الگو برداری از ایشان در زندگی بر اساس قرآن حرکت کنند
حجت الاسلام و المسلمین شیخ بهایی گفت:مورد توجه قرار گرفتن حضرت معصومه علیهما السلام نشان از آن دارد که سبک زندگی ایشان دقیقا سبک زندگی قرآنی اسلامی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج فقه در کرمان در گفتگو با راه آرمان ؛ ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه علیهما السلام اظهار کرد: امام رضا علیه السلام در خصوص زیارت این بانوی گرانقدر فرموده اند" آری، هر کس او را زیارت کند در حالی که عارف به حقّ او باشد، بهشت از آن ِاوست".

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه امام کاظم علیه اسلام دختران دیگری هم داشتند ، عنوان کرد: اما مورد توجه قرار گرفتن حضرت معصومه علیهما السلام نشان از آن دارد که سبک زندگی ایشان دقیقا سبک زندگی قرآنی اسلامی بوده است.

,

استاد حوزه علمیه حضرت مهدی(عج) کرمان با اشاره به اینکه حضرت معصومه علیهما السلام برای علم و ترویج دین اسلام محور قرار گرفته بودند، ادامه داد: این مسئله نشان می دهد که شخصیت ایشان بسیار والا است لذا دختران ما با می توانند با الگو برداری از آن حضرت در زندگی، افکار خود بر اساس اسلام و قرآن حرکت کنند.

,

حجت الاسلام و المسلمین شیخ بهایی ابراز کرد:دختران ما می توانند معارف حضرت معصومه علیهما السلام  پیاده کنند و چنانچه هر کس این سبک زندگی را اجرا کند مورد قبول خداوند قرار می گیرد.

,

استاد درس خارج فقه در کرمان بیان کرد: آنچه که در زندگی حضرت معصومه علیهما السلام می توان توجه کرد حرکت ایشان به سمت ایران برای دیدن برادر خود امام رضا علیه السلام  است که این بانوی گرانقدر برای ملاقات امام زمان خود به ایران سفر می کنند.

,

وی افزود: آن حضرت هفده روز در قم بیمار می شوند و پس از آن از دنیا می روند؛ هم اکنون منزلی که ایشان در آن سکونت داشته اند به عنوان تکیه و محراب عبادت خانم فاطمه معصومه علیها السلام به عنوان زیارتگاه مورد زیارت مردم قرار می گیرد؛ این مسئله نشان از شخصیت والای ایشان دارد.

,

استاد حوزه علمیه حضرت مهدی(عج) کرمان با تأکید بر اینکه هفده روز عبادت حضرت معصومه علیهما السلام محوری برای تمام دل ها شده است، تصریح کرد: در زیارت خاص ایشان می خوانیم شما نزد خداوند جایگاه ویژه ای دارید که این جایگاه نشان دهنده مقام و موقیعت ایشان بوده است و این مسئله می تواند برای دختران ما ملاک باشد که سعی کنند نزد خدا مقبول باشند و جایگاه پیدا کنند.

,

حجت الاسلام و المسلمین شیخ بهایی در پایان خاطر نشان کرد:اگر بتوانیم نزد خدا جلوه گری کنیم و مقبول خدا باشیم ؛ آن زندگی  تغییر می کند و امیدواریم در زندگی دختران و بانوان ما این تحول اتفاق بیافتد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه