اخبار داغ

معاون وزیر آموزش‌وپرورش بجستان:

پیشرفت، نیازمند نیروی انسانی توسعه‌یافته است

پیشرفت، نیازمند نیروی انسانی توسعه‌یافته است
معاون وزیر آموزش‌وپرورش گفت: اگر بخواهیم کشوری پیشرفته را تشخیص دهیم باید به دبستان‌های آن ورود کنیم و وضعیت فعالیت دانش آموزان ابتدایی کشور را سنجش کنیم و نیروی توسعه‌یافته بسازیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان نیوز، در جلسه شورای آموزش پرورش بجستان که با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش صبح امروز برگزارشد، حسن عزیزی مدیر آموزش پرورش بجستان ضمن توجه به ظرفیت‌های بجستان تصریح کرد: در شهرستان بجستان دارای 85 واحد آموزشی هستیم و از نگاه وضعیت فضاهای فیزیکی در مرکز شهر بجستان بی‌نیازیم و تمامی مدارس بجستان مجهز به سیستم‌های گرمایش استاندارد و کلاس‌های هوشمند می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان نیوز,

وی ضمن توجه نیازهای شهرستان عنوان کرد: آموزش‌ و پرورش بجستان در قسمت‌های یونسی و قاسم‌آباد با چالش فضای آموزشی روبرو می‌باشد و در هیچ جای درگیری با این چالش مواجه نیستیم، در هنرستان‌ها با توجه به تغییر نظام آموزشی نیاز به تجهیزات آموزشی داریم و تجهیزات هنرستان‌های با سیستم‌های جدید همخوانی ندارد، خواسته دانش آموزان این منطقه محروم، اتمام استخر دانش‌آموزی بجستان با توجه به شروع 8 ساله این طرح می‌باشد که رهاشده و امید است دانش آموزان دیگر دغدغه وقت و استخر خود را نداشته باشند.

,

 

,

مدیر آموزش‌وپرورش بجستان ضمن توجه به پروژه‌های نیمه‌تمام خیر ساز گفت:‌ در شهرستان بجستان شاهد واحدهای خبرسازی کمیته تمامی، همچون دبستان شهید غفوری هستیم و با توجه به موقعیت مکانی این پروژه امید است درجهت ساخت هرچه سریع‌تر آن ما را یاری نمایید.

,

 

,

در ادامه این جلسه حسین ابراهیمی فرمانداربحستان گفت: شهرستان بجستان حدود 32 هزار جمعیت و 104 روستا و آبادی که دارای 5700 دانش‌آموز در شهرستان می‌باشد و یکی از نیازهای شهرستان نگاه ویژه به حوزه مراکز فنی و هنرستان‌هاست که باعث ایجاد اشتغال می‌شود و نتیجه خوبی را برای کشور رقم می‌زند.

,

 

,

ابراهیمی ضمن توجه به زمینه تربیت در کنار تعلم عنوان کرد: یکی از نیازهای دانش آموزان و جوانان ما در کلاس بحث تعلیم، تربیت و در بحث آموزش، پرورش است که دانش‌آموزهای ما نیاز دارند در کنار فضاهای آموزشی، ظرفیت‌های بدنی و تقویت جسم خود را داشته باشند و باید در این حوزه با یاری مسئولان تقویم شویم.

,

 

,

 

,

فرماندار بجستان اذعان کرد: دریافت بودجه آموزش‌وپرورش بجستان از محل ماده 180، از محل دریافت بودجه صفر بوده که قانونانمی شود کاری را انجام دهند و اگر بخشی از آن پرداخت می‌شد امکان فعالیت در شهرستان وجود داشت و شاهد پیشرفت‌ها و رتبه‌های بهتری در شهرستان بجستان بودیم.

,

در ادامه این جلسه مهر الله رخشانی مهر معاون وزیر امورش پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور تصریح کرد:‌ شهرستان بجستان از مناطقی است که در جذب خیرین پیشتاز استان بوده و از شهرهایی ست که از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و دارای ظرفیت‌های خوبی می‌باشد و توان کار در این شهرستان وجود دارد.

,

 

,

وی ضمن توجه پیشرفت‌های آموزش‌وپرورش عنوان کرد: اگر نگاهی بیندازیم بعد از 40 سال از گذشت انقلاب آیا الگویی از نظام تعلیم و تربیت در کشورهای منطقه یا در سطح جهان داریم که این انتظار نظام جمهوری اسلامی بوده و باید به‌گونه‌ای تلاش کنیم تا نظام آموزش پرورش ایران زبان زد دنیا شود و برای فرزندان خودمان باید فضاهایی جذاب، نشاط باید در دانش‌آموزانمان ایجاد می‌کردیم و گسترش می‌دادیم و انشا الله در برنامه‌های ما وجود دارد.

,

 

,

ابراهیمی ضمن توجه به کشورهای پیشرفته افزود: در دنیای امروزی کشوری پیشرفته نیست که ساختمان‌های عظیم داشته باشد اگر بخواهیم کشوری پیشرفته را تشخیص دهیم باید به دبستان‌های آن ورود پیدا کنیم و وضعیت دانش ابتدایی را بسنجیم و ببینیم که چقدر فعالیت دارد و نیروی توسعه‌یافته از دبستان پرورش دهیم، اگر نیروی انسانی توسعه‌نیافته نداشته باشیم هرگز توسعه ایجاد نخواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه