اخبار داغ

واکنش رئیس کمیسیون صنایع مجلس به قطعی برق؛

مردم درباره قطعی برق نجابت به خرج دهند/ اگر مردم به دلیل نبود زیرساخت سر ما را با سنگ بشکنند حق دارند

مردم درباره قطعی برق نجابت به خرج دهند/ اگر مردم به دلیل نبود زیرساخت سر ما را با سنگ بشکنند حق دارند
عزیز اکبریان گفت: مردم درباره قطعی برق نجابت بیشتری به خرج داده و صرفه جویی کنند تا از این بحران عبور کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی (23 تیر) با حضور در برنامه رادیو البرز با اشاره به طرح سوال خود از حمید چیت چیان، وزیر سابق نیرو در سال های گذشته مبنی بر اینکه چرا برای آینده سرمایه گذاری نمی کنید گفت: در زمینه آب طرح ما استفاده از پساب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

عزیز اکبریان افزود: کلنگ طرح پساب در ماهدشت برای استفاده از آن در راستای کشاورزی و صنعت 6 سال قبل بر زمین زده شد اما متاسفانه تا کنون به نتیجه نرسیده است.

,

وی با اشاره به اینکه اگر دولت نمی تواند در راستای تامین برق اقدامی داشته باشد از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای استفاده از انرژی خورشیدی و راه اندازی نیروگاه های جدید کمک بگیرد اظهار داشت: متاسفانه امروز قطعی برق موجب نارضایتی کارفرمایان و کارخانه ها شده است چرا که یک واحد تولیدی با 400 کارگر متضرر می شوند.

,

اکبریان تصریح کرد: شرایط کنونی برای مردم ما خوشایند نیست اما بر اثر قصور وزارت نیرو شاهد این وضعیت هستیم لذا مردم درباره قطعی برق نجابت بیشتری به خرج داده و صرفه جویی کنند تا از این بحران عبور کنیم.

,

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: امسال می توانیم نجابت مردم را مطرح کنیم اما سال آینده این بهانه قابل پذیرش نیست چرا که مردم بنا ندارند همواره با ما رفاقت کنند لذا باید زیرساخت ها برای جلوگیری از قطعی برق فراهم شود در غیر این صورت اگر مردم با سنگ سر ما را بشکنند حق دارند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه