اخبار داغ

در جلسه شورای اداری شهرستان برخوار مطرح شد؛

جان دانش آموزان ۵۲ مدرسه کلنگی برخوار در خطر است/ جمع‌آوری اتباع بیگانه غیرمجاز در برخوار

جان دانش آموزان ۵۲ مدرسه کلنگی برخوار در خطر است/ جمع‌آوری اتباع بیگانه غیرمجاز در برخوار
نماینده مردم برخوار در مجلس خطاب به استاندار اصفهان گفت: تا زمانی که مدیران استانی نگاه خود را نسبت به شهرستان برخوار تغییر ندهند بدون شک شاهد پیشرفت و آبادانی در سطح این شهرستان نخواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ محمدحسن قمی بعد از ظهر گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان برخوار با بیان اینکه شهرستان برخوار بیش از دو درصد وسعت استان را مالکیت دارد، اظهار کرد: بیش از ۲۰ هزار نفر از اتباع بیگانه در سطح شهرستان برخوار زندگی می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی با بیان اینکه برای خدمات‌رسانی بهتر دولت به مردم کارگروه‌های مختلفی فعال‌ شده‌اند و ویژه برنامه‌های خاصی در نظر گرفته‌ شده است، افزود: برنامه‌های توسعه محور این‌جانب به‌عنوان نماینده دولت در شهرستان نیازمند سه سال زمان است تا به یک نتیجه قابل قبولی برسیم.

,

سرپرست فرمانداری برخوار به برخی از مشکلات شهرستان برخوار از جمله موضوع اجرای رینگ چهارم این شهرستان، انتقال پساب، احداث زیرگذر، پرداخت نشدن سهم عوارض آلاینده‌های این شهرستان، معیوب بودن زیرساخت‌های جاده‌ای، استیجاری بودن بیش از ۷۰ درصد نهادها و ادارات دولتی این شهرستان، فرسودگی برخی از مدارس و قطار سریع‌السیر اصفهان به تهران اشاره کرد.

,

وی از مهر علیزاده به‌عنوان نماینده عالی دولت و استاندار اصفهان تقاضا کرد که به مشکلات ذکر شده به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مردم رسیدگی کند.

,

* عدالت در توزیع اعتبارات عمرانی برای برخوار رعایت نشده است

, * عدالت در توزیع اعتبارات عمرانی برای برخوار رعایت نشده است, * عدالت در توزیع اعتبارات عمرانی برای برخوار رعایت نشده است,

نماینده مردم برخوار در مجلس در ادامه با بیان اینکه از استاندار اصفهان تقاضا دارم باقی‌مانده اعتبارات استانی را در اختیار شهرستان محروم برخوار قرار دهد تا مدیران استانی نگاه خود را نسبت به شهرستان برخوار تغییر ندهند، اظهار کرد: بدون شک با این کار شاهد پیشرفت و آبادانی در سطح شهرستان خواهیم بود.

,

حسینعلی حاجی دلیگانی با انتقاد شدید از کمبود فضای آموزشی در برخوار گفت: نزدیک به ۵۲ مدرسه تخریبی یا کلنگی در سطح شهرستان برخوار وجود دارد که اگر اندیشه‌ای در این زمینه صورت نگیرد با تأسف کامل باید گفت که جان دانش آموزان هر لحظه در خطر خواهد بود.

,

وی با بیان اینکه در توزیع اعتبارات عمرانی برای شهرستان برخوار عدالت رعایت نشده است، تصریح کرد: دلیل این مظلومیت و بی‌عدالتی همسایگی این شهرستان با کلان‌شهر اصفهان است.

,

نماینده مردم برخوار در مجلس در پایان خواستار افزایش اتوبوس‌های ناوگان حمل‌ونقل عمومی، ارتقاء جایگاه نیروی انتظامی با توجه به وجود اتباع بیگانه غیرمجاز و نگاه ویژه به حوزه شهرک‌های صنعتی و همچنین جلوگیری از دادن پساب به‌جاهای دیگر شد.

,

* مدیران دستگاه های اجرایی باید مدیریت هزینه را فراموش کنند

, * مدیران دستگاه های اجرایی باید مدیریت هزینه را فراموش کنند, * مدیران دستگاه های اجرایی باید مدیریت هزینه را فراموش کنند,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان در ادامه بر مشارکت حداکثری از توان بخش خصوصی در واگذاری و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی تأکید کرد و گفت: مدیران دستگاه اجرایی باید دیدگاه خود را از حوزه مدیریت هزینه به سمت مشارکت بخش خصوصی تغییر دهند.

,

علی مقدس‌زاده خاطرنشان کرد: در واگذاری طرح‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی به گونه‌ای عمل شود که اصل سرمایه‌گذاری و سود سرمایه‌گذاران حفظ شود.

,

* خداحافظی اتباع بیگانه غیر مجاز با شهرستان برخوار

, * خداحافظی اتباع بیگانه غیر مجاز با شهرستان برخوار, * خداحافظی اتباع بیگانه غیر مجاز با شهرستان برخوار,

معاون امنیتی سیاسی استاندار اصفهان در این جلسه عنوان کرد: اتباع غیر مجاز و بدون مجوز کار در شهرستان برخوار جمع‌آوری می‌شوند، به طوری که در مدت شش ماه ۳۰ درصد جمعیت مهاجران افغان در شهرستان برخوار جمع‌آوری خواهند شد.

,

حمیدرضا طباطبایی افزود: برخی از واحدهای تولیدی در برخوار نگران آن هستند که تولید محصولاتشان با خروج کارگران خارجی کاهش یابد.

,

* شغل‌های جدید متناسب با کم‌آبی در برخوار تعریف شود

, * شغل‌های جدید متناسب با کم‌آبی در برخوار تعریف شود, * شغل‌های جدید متناسب با کم‌آبی در برخوار تعریف شود,

استاندار اصفهان در دومین جلسه شورای اداری شهرستان برخوار اظهار کرد: در تلاطم بازار سکه طلا، رد پای ۲۳ نفر از برهم‌زنندگان اقتصاد کشور که از جانب دشمنان عربی، عبری و غربی حمایت می‌شدند، پیدا شده است.

,

محسن مهرعلیزاده با بیان این که فقط یکی از دستگیرشدگان، یک میلیون و ۵۰۰ هزار سکه طلا خریداری کرده بود، افزود: عربستان سعودی ۷۸ میلیارد دلار به ۹ شرکت غربی - صهیونیستی پرداخت کرده تا کشورمان را در بخش‌های اقتصادی، حقوق بشر، دفاعی و ناامنی‌های مرزی تحت شدیدترین فشارها قرار دهد.

,

استاندار اصفهان با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای تشدید نارضایتی و ناامنی امنیتی در کشور استفاده می‌کند، گفت: در چنین شرایطی باید وحدت را در همه سطوح حفظ و بار دیگر آنان را در پیشبرد توطئه‌هایشان ناامید کنیم.

,

وی با اشاره به سخنان نماینده مردم برخوار در مجلس خاطرنشان کرد: به زودی عملیات احداث ۳ باب مدرسه جدید در شهرستان برخوار شروع می‌شود و اتوبوس‌های شهری با مشارکت بخش خصوصی در اختیار شهرداری‌های شهرهای برخوار قرار خواهد گرفت.

,

مهرعلیزاده با تأکید بر این که باید شغل‌های جدیدی متناسب با کم‌آبی در شهرستان برخوار تعریف کرد، ادامه داد : طرحی در استان اصفهان تهیه شده که با اختصاص ۲٫۸ میلیارد تومان تسهیلات بانکی با کارمزد چهار درصد، ۶۳ هزار شغل جدید در مناطق دور و نزدیک این استان ایجاد خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: همه مسئولان موظف به حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستند، موضوع منطقه صنعتی برخوار باید به سرعت با حضور مسئولان ذیربط و نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی پیگیری و به نتیجه نهایی منجر شود.

,

جلسه شورای اداری شهرستان برخوار روز گذشته با حضور محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده برخوار در مجلس، سید حمیدرضا طباطبایی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، علی مقدس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، محمدحسن قمی سرپرست فرمانداری برخوار و جمعی زیادی از مدیران استان و شهرستان اصفهان و همچنین ائمه جمعه شهرهای برخوار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه