اخبار داغ

کارشناس فضای مجازی:

تغییر خلقیات از نشانه های اعتیاد اینترنتی است

تغییر خلقیات از نشانه های اعتیاد اینترنتی است
کارشناس فضای مجازی تغییر خلقیات را از نشانه های اعتیاد اینترنتی و بالا رفتن هیجان منفی، پر کردن اوقات فراغت و جایگزین شدن با روش های کم هیجان را از مراحل اعتیاد به اینترنت عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ گردهمایی ترویجی، تبیینی سبک زندگی و مصون سازی فرهنگی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج برخوار با موضوع معضلات اجتماعی و رسانه ای نوین با تاکید بر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بعد از ظهر گذشته با سخنرانی حجت الاسلام کاظمی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

حجت الاسلام کاظمی با اشاره به معضلات رسانه ای و آسیب های ماهیتی فضای مجازی، اظهار کرد: اعتیاد اینترنتی، دنیای اطلاعات هرز و کاهش سواد رسانه ای، تضعیف فکر و اندیشه و تاثیرات منفی فضای مجازی بر زبان از آسیب های ماهیتی فضای مجازی است.

,

کارشناس فضای مجازی در ادامه تغییر خلقیات را از نشانه های اعتیاد اینترنتی و بالا رفتن هیجان منفی، پر کردن اوقات فراغت و جایگزین شدن با روش های کم هیجان را از مراحل اعتیاد به اینترنت برشمرد و خاطرنشان کرد: کاهش عملکرد تحصیلی و کاهش کیفیت زندگی و تغییر افکار و اندیشه ها و تغییر لحن صحبت افراد از عوارض اعتیاد به اینترنت است.

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه