اخبار داغ

کارشناس سیاسی مطرح کرد؛

گله مردم ایران از مبهم بودن پیشنهادات اروپا/ انتظار داشتیم دولت ما نیز پیشنهادات خود برای ادامه برجام را ارائه دهد

گله مردم ایران از مبهم بودن پیشنهادات اروپا/ انتظار داشتیم دولت ما نیز پیشنهادات خود برای ادامه برجام را ارائه دهد
یک کارشناس سیاسی گفت: اولین گله مندی ما این است که پیشنهاداتی که از طرف اروپا به دولت ما ارائه شده در دسترس عموم قرار نگرفت، اما محتوای آن هر چه هست رئیس جمهور عنوان کرد که این بسته مایوس کننده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام محمد موسوی روز گذشته در جمع نمازگزاران دولت آباد برخوار گفت: نزدیک دو ماه از خروج یک جانبه آمریکا از برجام می گذرد، بنابراین دو ماه طول کشید تا جلسه مسئولان کشور ما با ۱+۴ در روز جمعه برای بررسی بسته پیشنهادی اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: پیشنهاداتی در این جلسه به کشور ما ارائه شد و اولین گله مندی ما این است که پیشنهاداتی که از طرف اروپا به دولت ما ارائه شده در دسترس عموم قرار نگرفت، اما محتوای آن هر چه هست رئیس جمهور عنوان کرد که این بسته مایوس کننده است.

,

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: آنچه مشخص است اروپا در صدد به تعویق انداختن مذاکرات تا نیمه آبان ماه است، دقیقا زمانی که قرار است بخشی از تحریم ها و فشارهای آمریکا علیه ما عملیاتی شود.

,

وی با اشاره به این که تاریخ ثابت کرده اروپا هیچ گاه منافع خودش با آمریکا را فدای منافعی که با ما دارد نمی کند، متذکر شد: انتظار این بود که در این جلسه کشور ما بسته ای ارائه می داد نه این که مسئولان کشور بعد از خروج آمریکا از برجام به اروپاییان بگویند پیشنهادات شما چیست؟

,

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: وقتی آن ها دبه کرده اند، ما نیز باید پیشنهادات خود را ارائه می دادیم، بنابراین بهترین راهی که به نظر می رسد و از نظر حقوقی اشکالی هم ندارد این است که مسئولان ما از این برجامی که طبق اذعان خودشان دستاوردش تقریبا هیچ بوده است، محترمانه خارج شوند.

,

وی تاکید کرد: مردم شریف ایران آنقدر بزرگوار هستند که اگر مسئولان از آن ها عذرخواهی کنند عذرخواهی آن ها را بپذیرند و دولت را کمک کنند تا به نسخه شفابخش این ممکلت یعنی اقتصاد مقاومتی بیشتر عمل کند و کشور را بیش از این درگیر برجام و پسابرجام نکند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه