اخبار داغ

امام جمعه دولت آباد:

علت اصلی سفر دکتر ولایتی به روسیه خنثی کردن تحریم های آمریکا و اسرائیل است

علت اصلی سفر دکتر ولایتی به روسیه خنثی کردن تحریم های آمریکا و اسرائیل است
امام جمعه دولت آباد گفت: پیام سفر دکتر ولایتی که حامل پیام حضرت آقا و ریاست جمهوری بود، این است که ما تسلیم فشارهای آمریکا نمی شویم و با کشورهای متحد خود، در مقابل زورگوئی آن ها می ایستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی روز گذشته در نشست سیاسی مسجد قائمیه دولت آباد در رابطه با سفر دکتر ولایتی به روسیه و گفتگو با رئیس جمهور این کشور، گفت: علت اصلی این که چرا این سفر انجام شد، خنثی کردن تحریم های آمریکا و اسرائیل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

امام جمعه دولت آباد افزود: آمریکا، اسرائیل و عربستان به شدت دنبال این هستند که تحریم های شدیدی را علیه ایران اعمال کنند به همین دلیل سفرهای زیادی هم به کشورهای مختلف دارند، تطمیع هم می کنند، بنابراین طبیعی است که جمهوری اسلامی ایران باید برای خنثی کردن برنامه دشمن تلاش کند.

,

وی ادامه داد: پیام سفر دکتر ولایتی که حامل پیام حضرت آقا و ریاست جمهوری بود، این است که ما تسلیم فشارهای آمریکا نمی شویم و با کشورهای متحد خود، در مقابل زورگوئی آن ها می ایستیم.

,

حجت الاسلام محمودآبادی با بیان این که آمریکائی ها بسیار ناراحت می شوند که فشارهای آنها بر ایران، ایران را به روسیه نزدیک کند، خاطرنشان کرد: نزدیک شدن ایران که یک کشور قدرتمند است با روسیه که آن هم خود را رقیب آمریکا می داند باعث ناراحتی آنها می شود چون نتیجه آن را در سوریه دیده اند که نزدیکی ایران و روسیه باعث شد، آمریکا و هم پیمانانش در سوریه شکست بخورند.

,

وی ادامه داد: امروز شرایط به گونه ای شده که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به روسیه التماس می کند که مشکل ما فقط ایران است که از سوریه خارج شود و مشکلی با اسد نداریم.

,

امام جمعه دولت آباد افزود: روسیه هم در جاهای مختلف ثابت کرده است که همراه با ایران است، البته به خاطر این که منافع روسیه اقتضاء می کند که با ایران همسو باشد چرا که روسیه هم نیاز دارد که متحدان قدرتمندی داشته باشد چون می داند که اگر متحدان قدرتمندی نداشته باشد آمریکا به روسیه هم رحم نخواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه