اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:

مشکلات اقتصادی و ارزی ناشی از عدم هماهنگی بین تیم اقتصادی و برخی تصمیمات عجولانه است/رئیس جمهور قبل از ورود مجلس نسبت به تغییر برخی وزرا اقدام نماید

مشکلات اقتصادی و ارزی ناشی از عدم هماهنگی بین تیم اقتصادی و برخی تصمیمات عجولانه است/رئیس جمهور قبل از ورود مجلس نسبت به تغییر برخی وزرا اقدام نماید
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت:برخی از مشکلات در حوزه اقتصادی و ارزی ناشی از عدم هماهنگی بین تیم اقتصادی و برخی تصمیمات عجولانه و بعضا غیر کارشناسی بوده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت : ما بارها در مجلس شورای اسلامی  به رئیس جمهور تذکر داده ایم که تیم اقتصادی دولت نیازمند تغییراتی است زیرا اعضای این تیم با هم هماهنگ نیستند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : برخی از مشکلات در حوزه اقتصادی و ارزی ناشی از عدم هماهنگی بین تیم اقتصادی و برخی تصمیمات عجولانه و بعضا غیر کارشناسی بوده است و امیدواریم با تغییر تیم اقتصادی رویکرد جدیدی در مقابله با مسائل ارزی و رونق اقتصادی در کشور فراهم شود .

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد :  توصیه بنده به آقای رئیس جمهور این است که خود نسبت به تغییر برخی وزرا اقدام نماید؛ مصلحت نیست که مجلس وارد بحث استیضاح شود .

,

زاهدی با اشاره به همفکری بین سه قوه عنوان داشت : اکنون برای اصلاح بنیان های اقتصادی و غلبه بر مشکلات موجود و برون رفت از تحریم های پیش رو می طلبد که تعدادی از وزرا که مرتبط با حوزه اقتصادی و معیشتی مردم هستند تغییر پیدا کند و از این بابت بهتر است که شخص رئیس جمهور شخصا تصمیم گیری کنند تا این که موضوع  استیضاح مطرح شود .

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : در استیضاح برای این که استیضاح کننده ها به نتیجه برسند ممکن است مواردی مطرح شود که بیان آن ها به ضرر دولت باشد ؛ مصلحت نیست که در زمان کنونی دولت را پیش از اندازه تضعیف کنیم و باید با انسجام و وحدت بین همه قوا از مشکلات وارده خارج شویم .

,

وی توضیح داد : بنابراین تغییر تیم اقتصادی و برخی از وزرا توسط دولت و روحانی خود یک پیام همدلی ، همراهی و انسجام بین قوا را به دنبال خواهد داشت .

,

زاهدی در رابطه با اظهارات وزیر اطلاعات ابراز داشت : ما از سخنان وزیر اطلاعات تعجب کردیم چرا چنین صحبت کرده اند  که از آن این استشمام شود که نهادهای امنیتی ، اطلاعاتی و قضایی ما قصد برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی را ندارند .

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت خاطر نشان کرد:امیدواریم مسئولین بلند پایه از این به بعد مراقب سخنان خود باشند و عواقب این سخنان را بسنجند و حرف های نسنجیده نزنند که موجب تضعیف آرمان های نظام و سوءاستفاده توسط معاندین و ضدانقلاب ها شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه