اخبار داغ

در گفتگو با رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی رودبارجنوب عنوان شد؛

جازموریان شهر بدون کتابخانه/ساختمان کتابخانه عمومی رودبارجنوب فاقد استاندارد ندارد

جازموریان شهر بدون کتابخانه/ساختمان کتابخانه عمومی رودبارجنوب فاقد استاندارد ندارد
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رودبارجنوب گفت: کتابخانه عمومی رودبارجنوب با استانداردهای فاصله زیادی دارد و فاقد امکانات ایمنی است مسئولین شهرستان فکری بحال فضای این کتابخانه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبری رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار رودبار ما گفت: در حال حاضر 2 کتابخانه عمومی با بیش از 22 هزار جلد کتاب در شهرستان رودبارجنوب فعال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

وی ادامه داد: رودبار جنوب دارای دو کتابخانه عمومی در سطح شهرستان می باشد،کتابخانه عمومی فاطمه الزهرا (س) که در مرکز شهرستان ، خیابان ۱۷ شهریور روبه روی بانک ملی واقع می باشد وکتابخانه عمومی امام محمد تقی (ع) که در روستای نهضت آباد واقع شده است.

, ،,

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رودبارجنوب عنوان کرد: در کتابخانه های عمومی این شهرستان عضویت سه سال به بالا داریم و عضویت در این کتابخانه هابه صورت کاملا رایگان است.

,

اکبری خاطرنشان کرد: در دو کتابخانه عمومی این شهرستان بیش از 3600عضو فعال داریم، با توجه به جمعیت 54هزارنفری بخش جازموریان این شهرستان هنوز کتابخانه عمومی ندارد.

,

رئیس کتابخانه عمومی رودبارجنوب بیان کرد: کتابخانه عمومی رودبارجنوب با استانداردهای فاصله زیادی دارد و فاقد امکانات ایمنی است مسئولین شهرستان فکری بحال فضای این کتابخانه کنند.

,

اکبری افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی به خوبی در این شهرستان در حال برگزاری است و با توجه به کمبود خانه کتاب کودک ولی استقبال خوبی از این طرح در شهرستان شده است.

,

وی عنوان کرد: هزینه های این کتابخانه توسط شهرداری تامین می شود که جوابگو نیست و مسئولین رودبار هیچ حمایتی در رابطه با مساله ایمنی ساختمان این کتابخانه نمی کنند.

,

اکبری با بیان اینکه تمام ارزش و اهمیت کشورها به سواد و دانش مردمان آن کشور بستگی دارد، گفت: امروزه ارزش کشورها با اقتصاد و وسعت جغرافیایی و دیگر موارد سنجیده نمی‌شود بلکه دانش و علم جوامع است که عامل تمایز آنها قرار می‌گیرد.

, .,

وی در پایان با اشاره به احادیث و روایات نقل شده از امامان در مورد کتاب و کتابخوانی عنوان کرد: کتاب بهترین میراث برای نسلهای آینده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه