اخبار داغ

همایش «آخرالزمان، عفاف و حجاب» در بهارستان برگزار شد

همایش «آخرالزمان، عفاف و حجاب» در بهارستان برگزار شد
همایش «آخرالزمان، عفاف و حجاب» با حضور مسئولان شهرستانی در شهرستان بهارستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارستانه، همایش «آخرالزمان، عفاف و حجاب» توسط بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان با حضور دانوش دمیریان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، سلیمانی جوان معاون شبکه و جمعی دیگر از پرسنل و مسئولان شهرستانی برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

گفتنی است که این همایش به مناسبت هفته عفاف و حجاب و در قالب حلقه‌های تربیتی صالحین و با حضور بسیجیان و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان صبح امروز در بخش بوستان برگزار شد.

,

در همایش «آخرالزمان، عفاف و حجاب» که در سالن اجتماعات شبکه برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ابتدا دمیریان مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی برای حاضرین در همایش سخنرانی کرد.

,

وی باتاکید بر اهمیت مسئله حجاب و عفاف در جامعه و محل کار، اظهار داشت: توجه به موضوع حجاب و عفاف علاوه‌بر اینکه در دین اسلام بر آن تاکید شده است، به نفع خود افراد جامعه نیز می باشد و نباید به سادگی از این موضوع گذر کرد.

,

در ادامه این همایش سیف کارشناس و مشاور امور خانواده شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان در رابطه با موضوع آخرالزمان، دیدگاه و رویکرد جوامع و ادیان مختلف در این زمینه و همچنین وظایف مسلمانان در این دوره، آموزش‌های مفید و مبسوطی را ارائه کرد که با استقبال خوب شرکت کنندگان در همایش مواجهه شد.

,

لازم به ذکر است که درپایان این جلسه هریک از حاضرین سئوالات خود را پیرامون موضوع برگزاری جلسه مطرح کرده و توسط کارشناسان حاضر به این سئوالات پاسخ داده شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه