اخبار داغ

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا مطرح کرد؛

اقتدار نیروهای مسلح اصل مهم و بازدارنده در برابر تهدیدات

اقتدار نیروهای مسلح اصل مهم و بازدارنده در برابر تهدیدات
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به اینکه مهمترین راهبرد جمهوری اسلامی، تامین امنیت نظام اسلامی است، گفت: اقتدار نیروهای مسلح اصل مهم و بازدارنده در برابر تهدیدات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سردار احمدرضا رادان پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی با فرماندهان، مسئولان انتظامی استان مازندران که با حضور نمایندگانی از ستاد کل نیروهای مسلح کشور و سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلای استان که در ساری برگزار شد بر مشارکت آحاد جامعه با دستگاه ها و سازمان های حاکمیتی در راستای برقراری نظم و امنیت عمومی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف شوم دشمنان نظام ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است، افزود: ایجاد امنیت اجتماعی مطلوب به طور قطع رضایتمندی و مشارکت پذیری عمومی را به همراه دارد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به اینکه اقتدار نیروهای مسلح یک اصل مهم و بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان نظام است، اظهار داشت: حفظ آمادگی و ارتقاء توانمندی نیروهای مسلح در عرصه نظم بخشی و مقابله با تهدیدات دشمنان، تعیین کننده است، چرا که مهمترین راهبرد جمهوری اسلامی، تامین امنیت نظام اسلامی است.

تقویت بنیان خانواده، مهمترین اصل در ارتقاء امنیت اجتماعی

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان نیز در این نشست با اشاره به افزایش 22 درصدی ثبت تردد خودروها در سال 1396 نسبت به مدت مشابه سال قبل و ورود 17میلیون مسافر به استان، گفت: با توجه به این حجم از تردد و حضور مسافر در استان، نیازمند توجه ویژه در سطح ملی در حوزه های مختلف از جمله توسعه صنعت گردشگری، راه های استان، اشتغال و ... هستیم.

وی تقویت بنیان خانواده را به عنوان مهمترین اصل در ارتقاء امنیت اجتماعی بیان کرد و افزود: اقدامات فرهنگی و اجتماعی مطلوبی در حوزه آموزش همگانی، طرح مشاوره فعال و ارائه خدمات مشاوره ای رایگان داشته ایم.

فرمانده انتظامی استان مازندران، مشارکت مردمی، حضور سازمان های مردم نهاد، فعالیت بسیج رسانه، ائمه جمعه و جماعات از جمله فرصت های استان در مقابله با تهدیدات و آسیب ها برشمرد و ادامه داد: تعامل مطلوبی بین نیروی انتظامی و سپاه در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی وجود دارد.

ضریب بالای نفوذ اینترنت در استان مازندران

سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلای استان نیز در این نشست به تشریح وضعیت فرهنگی و اجتماعی مازندران پرداخت و افزود: استان مازندران سرزمین علویان با مردمانی ولایتمدار و شهیدپرور است که در طول دوران انقلاب و بعد از آن با اهدای بیش از 10 هزار شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم سهم بسزایی در تداوم و پایداری انقلاب داشته است.

وی با اشاره به اینکه استان مازندران به واسطه ضریب بالای نفوذ اینترنت و کاربران شبکه های اجتماعی و اینترنتی همواره مورد تهدید بوده، گفت: تقویت باورهای دینی و ارزش های اسلامی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی، نقش تعیین کننده‌ای در مقابله با این تهدیدات دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
, تقویت بنیان خانواده، مهمترین اصل در ارتقاء امنیت اجتماعی, تقویت بنیان خانواده، مهمترین اصل در ارتقاء امنیت اجتماعی,
,
,
,
,
,
,
,
, ضریب بالای نفوذ اینترنت در استان مازندران, ضریب بالای نفوذ اینترنت در استان مازندران,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه