اخبار داغ

افزایش سطح هشدار امنیتی در عراق؛

اعتراض مردم عراق به اوضاع اقتصادی/ عناصر بعثی، سعودی و داعشی در بین تظاهرکنندگان نفوذ کردند

اعتراض مردم عراق به اوضاع اقتصادی/ عناصر بعثی، سعودی و داعشی در بین تظاهرکنندگان نفوذ کردند
همزمان با ادامه تظاهرات مردم شهرهای مختلف عراق، منابع میدانی از افزایش نفوذ عناصر بعثی، سعودی و داعشی در بین آن ها خبر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز سید حسینی العرداوی از مسئولان نیروهای بسیج مردمی هم‌زمان با گسترش دامنه اعتراض‌های مردم شهرهای مختلف عراق از جمله «بغداد، کربلا، نجف، بصره و ...» در نهمین روز متوالی به خبرنگار صاحب نیوز اعلام کرد که عناصر نفوذی گروه منحل شده بعث، رژیم سعودی و داعش در بین تظاهرکنندگان نفوذ کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

از شمال شهر بغداد به‌ خصوص از محله «الشعله» خبر می‌رسد، صدها تن از ساکنان منطقه از شب گذشته با تجمع در ورودی منطقه، خود را برای رساندن به منطقه «الخضراء» (محل حضور مسئولان عراقی) آماده کردند.

,

بر اساس اطلاعات منتشر شده، با افزایش دامنه اعتراض‌ها در استان‌های مختلف عراق، گروه‌هایی از عناصر نفوذی گروه منحل شده بعث، رژیم سعودی و داعشی در بین تظاهرکنندگان نفوذ و اقدام به تخریب اموال عمومی و مقرهای احزاب اسلامی کرده‌اند.

,

هم‌زمان با ادامه اعتراض‌ها، رسانه‌های وابسته به رژیم سابق بعث از جمله سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی وابسته به «رغد صدام»، رهبر دیکتاتور سابق عراق با انتشار فیلم‌های گرفته‌ شده از تخریب مقرهای احزاب اسلامی و ... توسط عناصر نفوذی، قصد دارد این تظاهرات مسالمت‌آمیز مردم را به انحراف بکشاند.

,

نکته قابل‌توجه در این فیلم‌های منتشرشده، هجوم و تخریب مقرهای احزاب اسلامی در شهرهای مختلف عراق است و این افراد ناشناس هیچ‌گونه حمله یا عکس‌العملی علیه مقرهای تحت حمایت رژیم سعودی انجام نمی‌دهند.

,

العرداوی همچنین اعلام کرد: افراد نفوذی تحت حمایت بعث و رژیم سعودی با هماهنگی رسانه‌های ضد جمهوری اسلامی در بین تظاهرکنندگان شعارهایی را علیه ایران می‌دهند و با ضبط این فیلم‌ها، آن‌ها را در اختیار رسانه‌های دشمن می‌گذارند.

,

وی افزود: تظاهرات مردم شهرهای مختلف عراق و از جمله شهر بصره، به وضعیت معیشتی و اوضاع نابسامان اقتصادی و به‌ خصوص خدمات‌ رسانی در روزهای گرم تابستان است و هیچ‌گونه ارتباطی با ایران و احزاب اسلامی عراق ندارد.

,

به گفته العرداوی، رژیم سعودی، عناصر باقی‌مانده رژیم بعث، گروه تروریستی داعش و ... قصد دارند با تخریب اموال عمومی و هجوم به مقر احزاب اسلامی عراق، انتقام شکست بزرگ خود در انتخابات اردیبهشت‌ ماه امسال را جبران کنند و کشور را به آشوب بکشانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه