اخبار داغ

امام جمعه بخش گلستان با پرسنل و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بهارستان دیدار کرد

امام جمعه بخش گلستان با پرسنل و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بهارستان دیدار کرد
امام جمعه بخش گلستان و هیئت همراه با حضور در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهارستان با پرسنل این اداره دیدار و گفت‌وگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بهارستانه، حجت الاسلام والمسلمین محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان و هیئت همراه دیروز با حضور در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهارستان با پرسنل بنیاد شهید و محمدی رئیس این اداره دیدار و گفت‌وگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بهارستانه,

بنابر این گزارش در این دیدار امام جمعه بخش گلستان باتاکید بر اینکه خدمت به خلق عبادت است، عنوان داشت: حال اگر این افراد از بهترین بندگان خدا یعنی خانواده شهدا و ایثارگران باشند اجر این خدمت نزد خداوند دو چندان می شود.

,

وی با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا توفیقی می باشد که شامل پرسنل بنیاد شهید شده است، تبیین کرد: بدون شک پرسنل و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بهارستان می بایست قدردان این نعمت باشند و از فرصتی که در اختیارشان قرار داده شده است به خوبی برای خدمت به این عزیزان استفاده نمایند.

,

همچنین در ادامه این بازدید رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهارستان علاوه‌بر تشکر از حضور امام جمعه بخش گلستان در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیان داشت: اینگونه تعاملات در سطح شهرستان نشانگر وحدت و همدلی مسولین شهرستان بهارستان می باشد که نباید از این موضوع غافل شد.

,

وی درپایان باتوجه به اینکه با همکاری و همراهی ادارات و نهادهای شهرستان بهارستان، سرعت پیشرفت و آبادانی این شهرستان نیز افزایش می یابد، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی یکی از مهمترین عوامل موثر در بهبود و ارتقاء خدمت رسانی در سطح بهارستان، وجود تعاملات سازنده بین مسئولان و ادارات شهرستان می باشد که نیازمند توجه ویژه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه