اخبار داغ

تحولات منطقه؛

پیشروی گسترده رزمندگان یمنی در عمق خاک عربستان+ نقشه میدانی

پیشروی گسترده رزمندگان یمنی در عمق خاک عربستان+ نقشه میدانی
رزمندگان یمنی در ادامه عملیات خود در جنوب کشور عربستان موفق شدند کنترل چند منطقه را در اختیار بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان مقاومت اسلامی «انصارالله» با کمک ارتش توانستند در ادامه عملیات خود در جنوب کشور عربستان، چند منطقه را تحت کنترل خود در بیاوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری «المسیرة نت» یمن اعلام کرد: رزمندگان یمنی مستقر در استان «جیزان» واقع در جنوب غرب کشور عربستان، از صبح روز گذشته عملیات گسترده‌ای را علیه مواضع نظامیان رژیم سعودی در محور کوه «دخان» آغاز کردند.

,

رزمندگان یمنی در این حمله غافلگیر کننده توانستند بعد از چند ساعت درگیری با نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن‌ها، چهار روستا و چند پایگاه نظامی را در شرق و شمال منطقه «الدود» واقع در نزدیکی کوه «دخان» را تحت کنترل خود در بیاوردند.

,

بر اساس اعلام خبرنگار المسیرة نت، ده ها تن از نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن‌ها کشته و زخمی شدند و چهار خودروی نظامی نیز به‌طور کامل منهدم شده است.

,

به گفته منابع میدانی، رزمندگان یمنی تلاش می‌کنند با سیطره بیشتر بر مناطق جنوبی کشور عربستان، فشار را بر مقام‌های رژیم سعودی برای توقف جنگ در یمن افزایش دهند.

,

از گذرگاه «طوال» در منطقه مرزی استان جیزان با یمن نیز خبر می‌رسد، رزمندگان یمنی در یک عملیات دقیق توانستند تعدادی از تجهیزات نظامی رژیم سعودی را با استفاده از تله‌های انفجاری بکار گذاشته‌شده در منطقه منهدم کنند و خسارت زیادی را به آن‌ها وارد کنند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، رژیم سعودی در چهار سال گذشته صدها نظامی خود را در محور استان جیزان در درگیری با رزمندگان یمنی از دست‌ داده است.

,

بخش‌های وسیعی از استان‌های «جیزان، عسیر و نجران» جنوبی عربستان در چند سال گذشته به کنترل رزمندگان یمنی درآمده است.

,

المسیرة نت

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه