اخبار داغ

کشف بیش از ۲۰۹ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بوئین زهرا/ دستگیری ۱۳ سارق

کشف بیش از ۲۰۹ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بوئین زهرا/ دستگیری ۱۳ سارق
فرمانده انتظامی بوین زهرا از کشف تعداد ۲۰۹ هزار و ۵۸۰ نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین علیان نژادی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا بویژه کالای دخانی حین گشت زنی به2 خودرو سمند عبوری در محور "رامند به بویین زهرا " مشکوک و دستور ایست صادر کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


این مقام انتظامی افزود: راننده یکی از خودروها بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت بالا متواری وخودروی دیگر متوقف شد که ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودروی متواری را نیز متوقف و به مقر پلیس انتقال دادند.

️ فرمانده انتظامی بوین زهرا اذعان کرد: در بازرسی ماموران از خودروی حامل بار قاچاق تعداد ۲۰۹ هزار و ۳۸۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و سه نفر در این رابطه دستگیر شد. 

وی ارزش ریالی سیگار خارجی قاچاق مکشوفه را در حدود ۸۳۸ میلیون و ۳۲۰ هزار ریال از سوی کارشناسان اعلام و تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بوئین زهرا 

,
,
,
,
,
,
,
, اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بوئین زهرا ,


علیان نژادی عنوان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بخش "شال" موفق به شناسایی و دستگیری 13 سارق شدند. 

وی افزود: با انتقال سارقان به مقر پلیس در بازجویی فنی ماموران به 30 فقره انواع سرقت از قبیل سرقت اماکن خصوصی و احشام وغیره در شهرستان البرز اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی بوئین زهرا با اشاره به اینکه مبلغ 600 میلیون ریال رد مال و تحویل مالباختگان شد تصریح کرد: سارقان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه