اخبار داغ

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خبر داد؛

آغاز به کار کاروان شکوه ایستادگی در دهه کرامت/ این کاروان تا دهه فجر در تمام شهرستان‌های خراسان جنوبی حضور خواهند یافت

آغاز به کار کاروان شکوه ایستادگی در دهه کرامت/ این کاروان تا دهه فجر در تمام شهرستان‌های خراسان جنوبی حضور خواهند یافت
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: کاروان شکوه ایستادگی از روز یکشنبه مصادف با آغاز دهه کرامت کار خود را آغاز می‌کند و جشن در سایه کرامت در این روز بعد از نماز مغرب و عشا در زیرکوه شهر حاجی‌آباد برگزار خواهد شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرخنده معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد:  در راستای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کاروان سیار هنری با عنوان شکوه ایستادگی که جنبه مردمی دارد، راه‌اندازی شده که بنا به درخواست شهرستان‌ها در این شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کند و مراسم جشن و شادی را برای عموم مردم برگزار می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: کاروان شکوه ایستادگی از روز یکشنبه مصادف با آغاز دهه کرامت کار خود را آغاز می‌کند و جشن در سایه کرامت در این روز بعد از نماز مغرب و عشا در زیرکوه شهر حاجی‌آباد برگزار خواهد شد.

,

 

,

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی  گفت: در این کاروان هنری مجری، خواننده و گروه استنداپ کمدین مجرب و ماهر حضور دارند.

,

 

,

فرخنده با اشاره به اینکه در این برنامه‌ها به شعار سال که بحث خرید کالای ایرانی است پرداخته می شود، ادامه داد: آسیب های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی در غالب هنر برای مردم بیان می شود و همچنین مسابقاتی همراه با اهدای جوایز برگزار می‌شود.

,

 

,

وی به برگزاری کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: در همین رابطه چند نفر از چهره های شاخص ایثار و شهادت هر شهرستان در جمع معرفی و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

,

 

,

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه این گروه هنری در دهه کرامت در شهرستان‌های زیرکوه و درمیان حضور خواهند داشت، گفت: همچنین شهستان‌های سربیشه، نهبندان و قاین نیز درخواست حضور این گروه هنری را داشته‌اند که به صورت مستمر در این شهرستان‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

,

 

,

فرخنده با بیان اینکه در دهه امامت و ولایت نیز این گروه هنری در سایر شهرستان‌ها حضور پیدا خواهند کرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا دهه فجر که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است این برنامه را به صورت مستمر در سطح استان داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه