اخبار داغ

در مراسم تکریم از صنعتگران برتر اصفهان مطرح شد؛

وعده معاون وزیر صنعت برای تبدیل‌شدن اصفهان به صنعتی‌ترین استان کشور/ قیمت ارز در روزهای آینده کاهش می‌یابد

وعده معاون وزیر صنعت برای تبدیل‌شدن اصفهان به صنعتی‌ترین استان کشور/ قیمت ارز در روزهای آینده کاهش می‌یابد
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه بازار ثانویه ارز از روز چهارشنبه گذشته آغاز به کار کرده است، افزود: مطمئن باشید تا چند روز آینده قیمت ارز در کشور کاهش خواهد یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ صادق نجفی، صبح امروز در مراسم تکریم از صنعتگران برتر اصفهان با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور که با وضعیت عادی روبرو نیستیم، باید با تدبیر و برنامه ریزی پیش برویم، اظهار کرد: از همین فردا ستاد تدابیر ویژه باید در استان اصفهان ایجاد شده تا تمامی واحدهای صنعتی برای بررسی و حل مشکلات اقتصادی بسیج شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: شرایط فعلی مثل دوران عملیات در دوران جنگ تحمیلی است به همین دلیل سازمان هایی مثل تأمین اجتماعی، مالیاتی و گمرک باید شرایط را درک کنند.

,

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با طرح این سوال که چه دلیلی دارد که 4 ماه مواد اولیه در گمرک بماند، گفت: باید با این تخلفات برخورد کرده و پول هایی که با سختی به دست می آید را در اختیار کسانی قرار داد که اهل کار و خلاقیت هستند و در همین ارتباط 84 هزار واحد صنعتی کشور مورد بررسی قرار می گیرند تا مشخص شود چه تعداد از آنها تعطیل هستند.

,

وی با اعلام اینکه مطمئن باشید بازار ثانویه ارز از روز چهارشنبه گذشته آغاز به کار کرده، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید تا چند روز آینده قیمت ارز در کشور کاهش خواهد یافت و علاوه بر آن یک هزار و 400 هکتار زمین نیز در اختیار صنعتگران اصفهانی قرار می گیرد تا این استان به صنعتی ترین استان کشور تبدیل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه