اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

لزوم برخود قاطع با اخلالگران اقتصادی/ مجلس در ارتباط با نظارت بر اجرای قوانین نمره ۱۰ می‌گیرد

لزوم برخود قاطع با اخلالگران اقتصادی/ مجلس در ارتباط با نظارت بر اجرای قوانین نمره ۱۰ می‌گیرد
رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارند حرام است بنابراین دست هر کسی که وابسته به هر جایگاه و نهاد و مسئولیتی است و باعث واردات این کالاها می شود، باید قطع گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سید ناصرموسوی لارگانی صبح امروزدر مراسم تکریم از صنعتگران برتر اصفهان اظهار کرد: برای مجلس در قانون دو وظیفه قانونگذاری و نظارت بر قوانین گذاشته شده و بر این اساس نمایندگان هیچ کار اجرایی نمی توانند داشته باشند، با وجود اینکه مجلس ایران کارخانه قانونگذاری است اما از بعد نظارتی نمره ده را می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: صنعتگر ما امروز مثل دوران جنگ با دست خالی در خط مقدم جبهه اقتصادی مشغول به کار است و از هر طرف که می توانند به او فشار می آورند و انتظار دارند که محصولات خود را با بهترین کیفیت تولید کند در حالی که مواد اولیه لازم را هم در برخی موارد ندارد.

,

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان با تاکید بر اینکه اگر انتظار داریم فرزندان ما به سر کار بروند باید به سمت حمایت از تولید داخل حرکت کنیم، گفت: امروز برای خرید یک قاشق کوچک هم سراغ جنس خارجی می رویم با وجودی که برخی از تولیدکنندگان خانه خود را فروخته اند تا حقوق کارگران را پرداخت کنند این درحالی است که واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارند حرام است بنابراین دست هر کسی وابسته به هر جایگاه و نهاد و مسئولیتی حتی اگر فرزند رهبری باشد که البته هیچ کدام وارد کار اقتصادی نشده اند باید قطع شود.

,

وی خاطرنشان کرد: وقتی حتی یک اشتغال ایجاد شود بسیاری از مشکلات حل می شود به همین دلیل خود بنده شخصا پیگیر حل معضلات اقتصادی افراد بوده ام اما در محلس 290 نفر نماینده وجود دارد که برای قانون شدن یک لایحه باید بیش از نیمی از نمایندگان به آن رأی دهند در حالی که قوانین مورد نیاز رأی نمی آورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه