اخبار داغ

استاندار اصفهان مطرح کرد؛

وقت گروکشی سازمانی نیست/ مهلت یک روزه به مدیر تامین اجتماعی استان برای بیمه کردن صنعتگران

وقت گروکشی سازمانی نیست/ مهلت یک روزه به مدیر تامین اجتماعی استان برای بیمه کردن صنعتگران
استاندار اصفهان گفت: بانک ها و سیستم های تأمین اجتماعی حق ندارند در این شرایط به مردم فشار بیاورند بلکه باید راه را برای فعالیت اقتصادی آنها باز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ محسن مهرعلیزاده صبح امروز در مراسم تکریم از صنعتگران برتر اصفهان با بیان اینکه صنعتگران در شرایط فعلی، همچون آهن گداخته ای هستند که ضربه های پی در پی خورده اند، اظهار کرد: اصفهان، صنعتی ترین استان کشور است و به همین دلیل هر مشکلی که در فرآیندهای قانونی در سطح استانی و ملی وجود دارد در این استان بیشتر نمود پیدا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: در حال حاضر وقت گروکشی بین سازمانی نیست؛ به طور مثال اگر مدیران سازمان تأمین اجتماعی هم با توجه به چهار بار تذکرات استانداری در شورای گفتگو نسبت به تعیین وضعیت بیمه صنعتگران اقدام نکرده اند پس همان بهتر که در اصفهان نباشند چون این مدیر به درد من استاندار نمی خورد به همین دلیل برای بیمه کردن صنعتگران به مدیر این سازمان تا فردا فرصت می دهم.

,

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه صنعتگران امروز از عدم گسترش کار خود عصبانی هستند، گفت: بانک ها و سیستم های تأمین اجتماعی حق ندارند در این شرایط به مردم فشار بیاورند بلکه باید راه را برای فعالیت اقتصادی آنها باز کرد.

,

وی ادامه داد: البته استانداری اصفهان با راه اندازی پرتال سرمایه گذاری و 100 طرح خام آغاز به کار کرده تا زمان سه ساله صدور مجوز ها به صفر رسیده و اقتصاد رونق بگیرد که از جمله آنها می توان به تولید چادر مشکی در ورزنه و تولید کره در دهق در همان جلسه رونمایی این پرتال اشاره کرد.

,

مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: سرداران جنگ اقتصادی، صنعتگران هستند که البته ممکن است مورد اصابت گلوله هم قرار بگیرند اما باید همت خود را بلند داشته تا با هم از این مسیر سربلند و پیروز بیرون بیاییم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه