اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد؛

کشف بیش از ۲ کیلوگرم تریاک از سوداگر مرگ در زنجان/ محموله قاچاق سیگار خارجی در زنجان توقیف شد

کشف بیش از ۲ کیلوگرم تریاک از سوداگر مرگ در زنجان/ محموله قاچاق سیگار خارجی در زنجان توقیف شد
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف بیش از 2 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری وتوزیع مواد مخدر توسط فردی درمخفیگاه خود در زنجان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از وی 2 کیلو965گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدازمردم خواست درصورت مشاهده مواردی درخصوص سوداگران مرگ با تلفن 128تماس واعلام کنند.

,

وی در ادامه از توقیف یک دستگاه خودرو حامل سیگار قاچاق درشهرستان خدابنده خبرداد وگفت : ازاین خودرو 250 هزارو 200 نخ سیگارکشف شد.

,

کردلو بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان خدابنده حین کنترل خودروهای عبوری در محور بیجار‌- قیدار به یک دستگاه سواری پیکان، به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

,

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو توقیفی 250 هزار 200 نخ سیگار قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه بیش از 600میلیون ریال برآورد شده است.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در این رابطه 1دستگاه خودرو توقیف متهم دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد، تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می‌آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه