اخبار داغ

سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری مشگین خبر داد؛

سرمایه‎گذاری 10 میلیارد تومانی بخش خصوصی در مجتمع آبدرمانی قاینار سبلان

سرمایه‎گذاری 10 میلیارد تومانی بخش خصوصی در مجتمع آبدرمانی قاینار سبلان
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر گفت: در مجتمع آبدرمانی قاینار سبلان، بخش خصوصی 10 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است و این مجتمع در بخش های مختلف استخر بانوان و آقایان، حمام ترک، نمک درمانی به مسافران خدمات ارائه می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلان‌ما، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر  امروز در حاشیه بازدید ازمجتمع آبدرمانی قاینار سبلان در منطقه نمونه گردشگری قینرچه، اظهار داشت: 11 مجتمع آبدرمانی و دو استخر سنتی در شهرستان مشگین شهر احداث شده که از این تعداد 10 مجتمع آبدرمانی و دو استخر سنتی فعال هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: در مجتمع آبدرمانی قاینار سبلان در منطقه نمونه گردشگری قینرچه، بخش خصوصی 10 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده  است و این مجتمع  در بخش های مختلف استخر بانوان و آقایان، حمام ترک، نمک درمانی، نشیمنگاه و وی- آی- پی به مسافران خدمات ارائه می دهد. 

,

ایمانی گفت: تجهیزات بازی و تفریحات آبی نیز برای مجتع آبدرمانی قاینار سبلان پیش بینی شده است که انتظار می رود با اقدامات صورت گرفته در این پروژه اقتصاد منطقه  تقویت و بر روزهای ماندگاری گردشگران در مشکین شهر افزوده شود.

,

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر، تصریح کرد: احداث باغ شهر قصابه از دیگر برنامه هایی است که در دستور کاری قرار گرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه