اخبار داغ

ورود خادمین علی بن موسی الرضا (ع) به قرچک

ورود خادمین علی بن موسی الرضا (ع) به قرچک
همزمان با دهه کرامت و فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام‌الله علیها خواهر گرانقد امام علی بن موسی الرضا علیه‌السلام، پرچم بارگاه رضوی در دستان خادمین آن حضرت وارد شهرستان قرچک شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین ؛ همزمان با دهه کرامت و فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) خواهر گرانقد امام علی بن موسی الرضا علیه السلام، پرچم بارگاه رضوی در دستان خادمین آن حضرت امروز وارد شهرستان قرچک شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین ؛ , قرچک آنلاین,

خادمان حرم مطهر رضوی حضور با حضور در درمانگاه خیریه دارالشفاء قرچک حضور یافتند و از بیماران بستری شده در  بخش‌های مختلف و مرکز عطر یاس عیادت کردند.

,

در این برنامه معنوی، خادمان امام رضا (ع) با بیماران بستری در این بیمارستان دیدار و برای شفا و سلامتی به درگاه خداوند دعا کردند و مورد استقبال بیماران بستری شده در بیمارستان و همراهان آنها قرار گرفت و بیماران بستری فضایی معنوی از پرچم متبرک گنبد حرم حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) تبرک جستند.

,

در ادامه نیز بسته‌های متبرک بین بیماران بستری شده در درمانگاه خیریه دارالشفاء قرچک توزیع شد.

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بهاباد باخیر مقدم به خدام رضوی و تبریک دهه کرامت گفت: از افتخارات کشور ایران این است که بارگاه ملکوتی امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در کشور ما قرار گرفته است و دارای برکات بسیار زیادی است که نصیب این سرزمین کرده است.

,

حجت السلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک در این مراسم اظهار داشت:  اهداف حضور خادمین در شهرستان ها در راستای ترویج فرهنگ ائمه اطهار(ع)، فریضه سلام دادن از راه دور به امام رضا(ع) در جهت تبلیغ دین اسلام  است.

,

وی با اشاره به کرامت امام هشتم شیعیان امام رضا(ع) اظهار داشت: ایران زیر سایه هشتمین خورشید آسمان امامت و ولایت قرار گرفته که باید با تاسی از امامان مروج راه حق و حقیقت باشد.

,

اسماعیلی در پایان تصریح کرد : عشق به امام معصوم (ع) در دلها حکومت می کند و شما ماموریت بزرگی دارید تا سیره، عطر و بوی رضوی را در سرتاسر میهن اسلامی منتقل کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه