اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک:

با راه اندازی کامل شهرک صنعتی قرچک بیش از 10 هزار شغل ایجاد می شود

با راه اندازی کامل شهرک صنعتی قرچک بیش از 10 هزار شغل ایجاد می شود
رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک گفت: با راه اندازی کامل شهرک صنعتی قرچک بیش از 10 هزار شغل و 50 هزار شغل نیز غیر مستقیم ایجاد می شود که از این میزان 15 رسته صنفی در قرچک نیز به صورت کامل از این شرایط استفاده خواهند کر.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا تاجیک رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک در گفت و گو با خبر نگار قرچک آنلاین اظهار داشت: مجموعه اصناف شهرستان از اتحادیه ها تا اتاق اصناف از استقرار و فعالیت کارگاه های صنفی در شهرک صنعتی قرچک حمایت می کنند.
وی افزود: در سالیان گذشته با تصویب خروح بسیاری از صنوف از بافت شهری تهران و تسهیلات ویژه در شهرک صنعتی قرچک شاهد استقرار و درخواست صنوفی همچون بسته بندی خشکبار، پوشاک در شهرک صنعتی قرچک هستیم .
تاجیک گفت: شهرک صنعتی قرچک با توجه به نزدیکی به تهران، راه های ارتباطی مانند قم، گرمسار و نزدیکی به جاده امام رضا (ع) و تامین کامل نیروی کار از قرچک در بهترین شرایط قرار دارد و استقبال از شهرک صنعتی قرچک برکات زیادی خواهد داشت.
وی با اشاره به بازدید دادستان ورئیس دادگستری قرچک از شهرک صنعتی تصریح کرد: حمایت همه جانبه مسئولان قرچک در راه اندازی شهرک صنعتی بسیار قابل تحسین بود و امیدواریم بانک ها و مسئولان کشوری نیز تسهیلات لازم را در اختیار تولید کنندگان قرار بدهند.
رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک در پایان خاطرنشان کرد: با راه اندازی کامل شهرک صنعتی قرچک بیش از 10 هزار شغل و 50 هزار شغل نیز غیر مستقیم ایجاد می شود که از این میزان 15 رسته صنفی در قرچک نیز به صورت کامل از این شرایط استفاده خواهند کرد و چرخه اقتصادی و مالی اصناف نیز مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین ,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه