اخبار داغ

فروش یک‌شبه ۷.۵ میلیون سکه به «۱۱۰ نفر»

فروش یک‌شبه ۷.۵ میلیون سکه به «۱۱۰ نفر»
عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه با وجود تیم اقتصادی ناکارآمد دولت کشور نیازی به تحریم‌های امریکا ندارد، گفت: ۷.۵ میلیون سکه در عرض یک‌شب به ۱۱۰ نفر فروخته‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز در آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های معاونت خدمات شهری شهرداری قم اظهار داشت: در هر حادثه‌ای که ملت ایران وحدت کلمه و همدلی را حفظ کرده به‌خوبی موفق شده که از مشکلات و توطئه‌های دشمنان سربلند خارج شود، در هر مسئله‌ای که ایران مقاومت کرده پیروز شده و هر‌جا که سازش کرده دشمن خواسته‌های نامشروع بیشتری را تحمیل داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با تأکید بر دل‌بستن به ظرفیت‌های داخلی افزود: اگر ظرفیت‌های داخلی کشور را فعال کنیم پیروز می‌شویم بنابراین نباید به اجماع جهانی احتمالی جهانی علیه ترامپ دل‌خوش باشیم.

,

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ایران ۵ بار در طول تاریخ ابرقدرت جهان شده که ۳ مرتبه آن به قبل از اسلام باز می‌گردد، در تمامی این موارد قدرت دریایی نقش مهم و اصلی را داشته است، طرحی در مجلس شورای اسلامی برای تقویت قدرت دریایی کشور در سده ۱۴۰۰ در دستور کار است.

,

وی با انتقاد از رویه برخی مدیران و دستگاه‌های اجرایی کشور عنوان کرد: بخش مهمی از مشکلات کشور ناشی از عدم دلسوزی‌ها و مدیریت‌های یک‌سو‌گرایانه است که سبب شده حجمی از مشکلات دامن مردم را بگیرد.

,

امیرآبادی ادامه داد: قطار سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان یکی از پروژه‌های مهم کشور بوده که روند کار این پروژه در استان‌های دیگر در ریل منطقی خود قرار دارد، اما در استان قم به‌دلیل بخش‌نگری‌های موجود در سازمان‌ها مشکلاتی در مسیر این پروژه توسط قم به وجود آمده است.

,

وی تأکید کرد: تیم اقتصادی دولت جهت‌گیری‌های نامشخص و مبهمی دارد و با اقدامات اشتباه خود سبب خود‌تحریمی کشور شده است، با وجود تیم اقتصادی ناکارآمد دولت کشور نیازی به ترامپ و امریکا ندارد، یکی از مشکلات اساسی کشور این است که دولت با مردم سخن نمی‌گوید.

,

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر امتیاز نهاد شهرداری نسبت به دستگاه‌های اجرایی دیگر ابراز کرد: منابع ملی که در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد مستقیماً در اختیار مردم و شهروندان قرار می‌گیرد درحالی‌که اعتبارات تخصیص داده‌شده به سازمان‌های دیگر نوعاً به سود مردم تمام نمی‌شود و برخی مدیران استانی تصمیم‌گیری‌های متفاوتی را اجرا می‌کنند.

,

امیرآبادی با انتقاد از وضعیت مبهم و فرسایشی منوریل قم بیان کرد: تکلیف منوریل باید مشخص شود مردم دیگر از این بلاتکلیفی خسته شده‌اند، اعضای شورای شهر قم باید با مردم سخن بگویند و مشکلات پیش‌رو را به‌درستی برای شهروندان تفهیم کنند.

,

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تیم اقتصادی دولت توانایی و کارایی حل مشکلات اقتصادی کشور را ندارد، تیم اقتصادی دولت تمام پشتوانه‌های ارزی کشور را در یک‌شب به حراج گذاشت. هفت و نیم میلیون سکه در عرض یک‌شب به ۱۱۰ نفر فروخته‌شده است.

,

منبع: تسنیم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه