اخبار داغ

کتاب « دختر ماه» منتشر شد

کتاب « دختر ماه» منتشر شد
همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، کتاب «دختر ماه» که به زندگی این بانوی بزرگوار می‌پردازد، از سوی انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوشتن داستان درباره شخصیت‌های مذهبی، کار چندان ساده‌ای نیست؛ چراکه نویسنده هم باید به مستندات تاریخی وفادار باشد هم عناصر داستانی را رعایت کند و داستانی جذاب و خلاقه بنویسد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

«دختر ماه» از مجموعه داستان‌های ریحانه است که به قلم  سارا عرفانی منتشر شده. این کتاب روایتی داستانی از زندگی حضرت معصومه(س) است که در ۱۸ فصل چاپ و راهی باز نشر شده است.

,

در این کتاب، زندگی‌نامه حضرت معصومه(س) از بدو تولد تا مهاجرت و شهادت روایت می‌شود و نویسنده کوشیده تا هم داستانی روان و خوش‌خوان بنویسد و نوجوان‌ها را با زندگی خواهر بزرگوار امام رضا(ع) آشنا کند و هم به مستندات تاریخی پایبند باشد.

,

 کتاب «دختر ماه»، یکی از عناوین مجموعه « ریحانه»  است که می‌کوشد از فراز ابرهای  گذران زمان، نگاهی نو به زندگی زنان نامدار اسلام داشته باشد.   این کتاب، از سوی انتشارات مدرسهدر ۱۲۰ صفحه و با قیمت ۱۲۵۰۰ تومان در فروشگاه های سراسر کشور در اختیار مخاطبان قرار دارد.

,

منبع: مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه