اخبار داغ

تلاش برای پاک کردن یک رد پای آشکار!

تلاش برای پاک کردن یک رد پای آشکار!
سازنده یک فیلم سینمایی تلاش می‌کند که رد پای یک اختلاسگر را در تهیه فیلم خود از بین ببرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه کیهان از مدت‌ها پیش نسبت به جریان پولشویی در سینمای ایران هشدار داده بود. در همین زمینه، در چندین خبر به موضوع ورود یک متهم اقتصادی که بنا به اسناد غیرقابل انکار، دستی در اختلاس کلان از یک بانک خصوصی دارد، پرداخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیهان , متهم اقتصادی , بانک خصوصی ,

این فرد که منسوب به یکی از مشاوران مرتبط با دولت است، با هدف پولشویی و بدون داشتن سوابق سینمایی، وارد عرصه سینما شد. وی با تهیه فیلمی به دیدار با رئیس‌ فیفا در تهران رفت و فیلم خود را به وی تقدیم کرد. این متهم قصد داشت همین فیلم را در روسیه اکران کند که با موانع قانونی برخورد کرد.

, دولت , پولشویی , سینما , رئیس‌ فیفا , روسیه ,

در همین حال، کارگردان فیلم یاد شده، برای نجات فیلم و پاک کردن رد متهم اقتصادی، وارد معرکه شده و با ترتیب دادن مصاحبه‌های فرمایشی و از جمله با یک سایت منتسب به اصولگرایی، خود و فیلم خود را مستقل معرفی می‌کند و به قصد رد گم کردن، از نهادی که فرد اختلاسگر در آن سمت مشاور دارد، به دلیل همکاری نکردن انتقاد نموده است.

,

در این مصاحبه‌ها، شخص کارگردان توضیح نمی‌دهد که اگر وی و فیلمش بی‌نسبت با متهم اقتصادی است پس چرا متهم هدف نظر، خود را تهیه‌کننده فیلم معرفی می‌کند و بابت همین ادعا تا حد دیدار با رئیس ‌فیفا پیش می‌رود؟
 

,
,
منبع: کیهان
, منبع: کیهان]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه