اخبار داغ

رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشو:

۳ میلیون و ۵۰۰ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف کشور وجود دارد/ ۵۰۰ پرونده قتل عمد در سال ۹۶ به سازش ختم شد

۳ میلیون و ۵۰۰  هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف کشور وجود دارد/ ۵۰۰ پرونده قتل عمد در سال ۹۶ به سازش ختم شد
رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور گفت: ۳۴ هزار نفر در شوراهای حل اختلاف فعالیت می کنند که عده ای از آنها از بدون دریافت هیچ گونه وجهی به مردم خدمات دهی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون قوه قضاییه و رییس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم افتتاح ساختمان شورای حل اختلاف فردیس به آزادی بیش از ۱۰ هزار زندانی مالی در کشور از زندان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال نود و شش 500 پرونده قتل عمد در کشور به صلح و سازش ختم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
 
,
حجت الاسلام محمدمهدی احمدی میانجی با اشاره به اینکه یک عضو شورای حل اختلاف در شهرستان گنبد استان گلستان سال گذشته ۱۳۰ زندانی را با پرداخت شخصی از زندان آزاد کرد افزود: ۳۴ هزار نفر در شوراهای حل اختلاف فعالیت می کنند که عده ای از آنها از بدون دریافت هیچ گونه وجهی به مردم خدمات دهی دارند.
,
 
,
وی با اشاره به وجود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف کشور اظهار داشت: تاکنون ۱۲ هزار نفر از کارکنان شوراها را بیمه کرده یم و یک هزار نفر دیگر در نوبت بیمه هستند.
,
 
,
شایان ذکر است ساختمان شورای حل اختلاف فردیس دارای زیربنای یک هزار و150 متر مربع، در 2 طبقه است و 12 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای ساخت آن هزینه شده است. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه