اخبار داغ

تنش در ستاد اقتصاد مقاومتی کرمانشاه به خاطر یک طرح جنجالی؛

۱.۳ میلیارد تومان هزینه برای یک طرح «بلاتکلیف»

۱.۳ میلیارد تومان هزینه برای یک طرح «بلاتکلیف»
هزینه ۱.۳ میلیارد تومانی برای طرح بلاتکلیف سند آمایش استان و ابهام و فرار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از این موضوع، مورد انتقاد استاندار کرمانشاه قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد ، جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه امروز با حضور دین‌پرست معاون وزیر کشور برگزار و در آن موضوعات مختلفی از جمله وضعیت پروژه‌های راکد و سند آمایش استان مطرح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

طهمورث الیاسی بختیاری رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه در این جلسه به بیان آخرین وضعیت سند آمایش استان پرداخت و گفت: در دهه ۸۰ تلاش‌های صورت گرفته برای تدوین طرح آمایش ناموفق بود تا اینکه در سال ۹۳ مطالعات و بازنگری از سر گرفته شد.

وی افزود: طرح آمایش یک طرح بین رشته ای پیچیده و زمان بر است و باید از طرف مدیران ارشد حمایت جدی شود تا به نتیجه برسد، با توجه به حمایت های استاندار ۵ فصل آمایش استان قبل از سال ۹۷ در شورای برنامه ریزی و توسعه استان به تصویب رسید و در ۱۵ اردیبهشت امسال به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه شد.

,
,
,

بالاخره سند آمایش استان تایید شد، نشد؟!

الیاسی بختیاری با بیان اینکه تنها ۲ استان مطالعات آمایش آنها تمام نشده است، افزود: تمام ۲۹ استان دیگر طرح آمایش آنها آماده شده است.

,
,
,

وی در ارائه گزارش خود از تائید نهایی سند آمایش استان سخنی نگفت و همین امر سبب شد که استاندار کرمانشاه از وی بخواهد تا شفاف بگوید طرح آمایش استان تائید شده یا خیر!

بازوند به نامه سازمان برنامه و بودجه کشور اشاره کرد و گفت: طبق این نامه که در تاریخ ۱۶ تیر ۹۷ به استان ارائه شده هنوز طرح آمایش استان کرمانشاه به تصویب نرسیده است.

استاندار با عصبانیت شدید از این عدم شفاف سازی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه، گفت: برای طرح آمایش استان کرمانشاه تا الان حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کردیم این در حالیست که در استانی مانند لرستان فقط با ۳۰۰ میلیون تومان این سند تهیه شد.

وی ادامه داد: همه مدیران استان هم با سند آمایشی که شما تهیه کرده بودید مخالف بودند و هم از کار غیر کارشناسی که بر آن صورت گرفته بود ناراضی بودند و همه اینها ناشی از عدم مدیریت بر آن بوده است.

,
,
,
,
,
,
,

انتقاد شدید استاندار از مدیریت برنامه‌ریزی کرمانشاه

,

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سازمان برنامه ریزی و بودجه در کشور و در استان اصلا به وظایف خود عمل نمی کند، تصریح کرد: در بحث زلزله تنها سازمانی که هیچ قدمی برای مردم استان برنداشت این سازمان بود و من مجبور شدم خودم شخصا پیگیر کارها باشم.

بازوند بیان داشت: در آن زمان درخواست ۱۹ هزار وام قرض الحسنه برای آسیب دیدگان از زلزله کردم بانک ها اعلام آمادگی کردند اما یکی از مدیران میانی سازمان برنامه و بودجه زنگ زد که با این کار شما وضع مملکت را به هم می‌ریزید! آقایی که در تهران نشسته ظاهرا وضع زلزله زدگان را نمی بیند!

,
,
,

وی در سخنان خود دوباره اشاره کرد که سازمان برنامه و بودجه در حادثه مصیبت بار زلزله اصلا ما را کمک نکرد و الان پس از گذشت ۷ ماه از زلزله هنوز یک ریال از تسهیلات زیرساختی را پرداخت نکرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه