اخبار داغ

در سه ماهه اول امسال محقق شد:

پرداخت بیش ۲ میلیارد و ۹۴۱ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان زنجانی

پرداخت بیش ۲ میلیارد و ۹۴۱ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان زنجانی
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۶۰۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و کارگشایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان توسط صندوق امداد ولایت استان زنجان پرداخت‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مأموریت اصلی صندوق امداد ولایت اظهار کرد: بر اساس اسناد بالادستی جذب سپرده خیران در قالب سپرده‌های خرد و کلان و پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به نیازمندان از مأموریت‌های مهم این صندوق به شمار می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;, ,

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه از پرداخت 605 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان در سه ماهه اول امسال خبر داد و گفت: از این تعداد 469 فقره در قالب تسهیلات کارگشایی و قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان بامبلغ یک میلیارد و 299 میلیون تومان ویک میلیاردو642میلیون تومان نیز برای ایجاد136فرصت شغلی جدید به افراد مستعد ونیازمند پرداخت شده است .

,

وی بابیان اینکه توسعه سنت زیبای قرض‌الحسنه از راهبردهای مهم صندوق امداد ولایت است، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی در حوزه قرض‌الحسنه و پیوند فعالیت‌های صندوق امداد ولایت با فعالیت‌های حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد به‌منظور جاری شدن منابع مردمی برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان از برنامه‌های این صندوق در استان زنجان است.

,

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: از تمامی افراد خیر و نیکوکار استان زنجان دعوت می کنیم با افتتاح حساب و سرمایه‌گذاری در این صندوق در رفع مشکلات و کمک به نیازمندان سهیم باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه