اخبار داغ

سرپرست نمایندگی دفتر استان قدس رضوی در هرمزگان:

اجرای بیش از 200 برنامه به مناسبت دهه کرامت در هرمزگان/اهداء دو تانکر آبرسان از سوی آستان قدس رضوی به بشاگرد

اجرای بیش از 200 برنامه به مناسبت دهه کرامت در هرمزگان/اهداء دو تانکر آبرسان از سوی آستان قدس رضوی به بشاگرد
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در هرمزگان از اجرای ۲۱۷ برنامه به مناسبت دهه کرامت در استان خبر داد و گفت: دو دستگاه تانکر آبرسانی خریداری شده که بزودی به مردم بشاگرد اهدا می شود و همچنین تجهیز مسجد جامع این شهر در دست اقدام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فرهنگ کده؛ ابوالقاسم جراره، سرپرست نمایندگی دفتر استان قدس رضوی در هرمزگان در تشریح برنامه های زیر سایه خورشید ویژه دهه کرامت، اظهار کرد: در 17 کشور جهان خدمات آستان قدس تحت عنوان برنامه زیر سایه خورشید با هدف توسعه معنوی استان قدس،ترویج سبک رضوی، ترویج زیارت از راه دور در حال اجراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,

سرپرست نمایندگی دفتر استان قدس رضوی در هرمزگان افزود: سه هزار خدمت درمانی و کمک هزینه دارویی، طرح امام مهربانی ها برای سرکشی بیماران صعب العلاج زیر 12 سال و قربانی ۱۰۰ گوسفند از نذورات مردم بین نیازمندان انجام شد.

,

جراره با بیان اینکه در دهستان شمیل دو هزار خدمت دندانپزشکی اطفال و زنان صورت گرفته است، گفت: در حوزه اشتغال وظیفه دولت است اما چون در استان نیاز بوده، تلاش کرده به این حوزه با اصلاح فرایند ایجاد اشتغال با نگاه جدید و اصلاح نظارت صفر تا صد بر ارایه تسهیلات ورود کند.

,

وی بیان کرد: دو دستگاه تانکر آبرسانی از سوی آستان قدس رضوی خریداری شده که بزودی به مردم بشاگرد اهدا می شود و همچنین تجهیز مسجد جامع این شهر در دست اقدام است.

,

سرپرست نمایندگی دفتر استان قدس رضوی در هرمزگان با بیان اینکه شش هزار بسته لوازم تحریر در مناطق محروم توزیع شده است، تصریح کرد: اقلام مورد نیاز به زوج های جوان در آستانه ازدواج با اختصاص حدود 700 سرویس نیازهای اولیه مردمی تامین می شود.

,

جراره، از حضور 12 خادم و 4 مبلغ از مشهد مقدس برای اجرای این برنامه‌ها در استان خبر داد، گفت: دهه کرامت ۲۱۷ برنامه در 13 شهرستان هرمزگان برگزار خواهد شد.

,

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در هرمزگان، تبلیغ و ترویج مفاهیم رضوی، اجرای برنامه‌های تئاتر و سرود، اجرای میدانی ۷ گروه نمایشی با موضوع فرهنگ رضوی، اعزام تیم‌های پزشکی و مشاوره خانواده به مناطق مختلف هرمزگان، مسابقه کتابخوانی، پویش خدمت کریمانه و جشن‌های زیر سایه خورشید را از مهم‌ترین این برنامه‌ها عنوان کرد.

,

جراره گفت: توزیع سه هزار بسته غذایی بین نیازمندان و فقرای استان هرمزگان، اعزام گروه‌های جهادی به محله‌های حاشیه شهر بندرعباس و دهستان شمیل و اعطای تسهیلات ازدواج خارج از نوبت از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان است.

,

وی افزود: در این مدت جشن ازدواج آسان برای 10 زوج جوان هم برگزار و 12 قلم کالای ضروری به هر زوج‌ اهدا خواهد شد.

,

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در هرمزگان خاطر نشان کرد: دهه کرامت از امروز 24 تیرماه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) آغاز شده و تا سوم مردادماه همزمان با میلاد امام رضا (ع) ادامه می‌یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه