اخبار داغ

معاون کمیته امداد اردبیل خبر داد؛

پرداخت بیش از ۱ میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی در اردبیل طی ۳ ماهه نخست امسال

پرداخت بیش از ۱ میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی در اردبیل طی ۳ ماهه نخست امسال
معاون حمایت‌ و سلامت کمیته امداد استان اردبیل گفت: پرداخت تسهیلات کارگشایی یکی از راهکارهای مهم کمیته امداد برای کاهش مسائل و مشکلات اقشار آسیب پذیر است که به صورت کاملا قرض الحسنه در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حسین‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سبلان ما اظهار داشت ‌: یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات کارگشایی در سه ماهه نخست سال‌جاری برای رفع مشکلات ضروری خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند استان اردبیل پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد : پرداخت تسهیلات کارگشایی یکی از راهکارهای مهم کمیته امداد برای کاهش مسائل و مشکلات اقشار آسیب پذیر است که به صورت کاملا قرض الحسنه در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

,

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه ۴۶۰ نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند استان اردبیل با دریافت تسهیلات کارگشایی بخشی از گرفتاری‌‌های خود را برطرف کرده‌اند، افزود: تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی برای رفع مشکلات درمانی، تعمیر و مقاوم سازی مسکن، تأمین جهیزیه، تهیه لوازم اساسی منزل و سایر نیازهای ضروری فقرا و نیازمندان پرداخت ‌می‌شود تا مسائل پیش روی آنها را به حداقل برساند.

,

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه ۱۵۰خانوار تحت حمایت ساکن در مناطق محروم از تسهیلات کارگشایی کمیته امداد استان اردبیل بهره‌مند شده‌اند، بیان کرد: حدود ۳۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه کارگشایی در اختیار مددجویان ساکن در مناطق محروم و مرزنشین استان اردبیل قرار گرفت تا بتوانند مشکلات زندگی خود را بهبود دهند.

,

وی با اعلام اینکه ۱۸۰ خانوار غیرتحت حمایت نیازمند استان اردبیل نیز از تسهیلات کارگشایی بهره‌مند شده‌اند، گفت: بسیاری از مشکلات خانوار بی‌بضاعت و مستمندان جامعه با پرداخت وام قرض الحسنه رفع می‌شود که کمیته امداد با اعطای تسهیلات کارگشایی تلاش دارد گام‌های موثری برای برطرف کردن گرفتاری‌های آنها بردارد.

,

معاون حمایت‌ و سلامت کمیته امداد استان با بیان اینکه پس از بررسی و تایید نیازمندی متقاضیان واجد شرایط، آنها از وام کارگشایی بهره‌مند می‌شوند، افزود: تسهیلات کارگشایی براساس اولویت بندی نوع نیاز مددجویان پرداخت می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن گرهی از مشکلات‌شان گشوده شود.

,

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه هم‌اکنون هزار و ۶۰۰ مددجوی اردبیلی پشت نوبت دریافت تسهیلات کارگشایی قرار دارند، بیان کرد: راه‌اندازی «صندوق امداد ولایت» یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد در عرصه ترویج فرهنگ قرض الحسنه در جامعه است که هر چقدر سپرده‌گذاری خیران و نیکوکاران در این صندوق بیشتر شود، به همان میزان می‌توانیم به خانوار تحت حمایت و افراد مستمند این استان تسهیلات کارگشایی پرداخت کنیم.

,

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه بیشترین مراجعه مددجویان اردبیل برای دریافت تسهیلات کارگشایی به علت رفع مشکلات معیشتی بوده است، گفت: ۲۳۳ مددجو برای رفع مشکلات معیشتی و مالی، ۹۰ بیمار برای پرداخت هزینه‌های درمانی و دارویی، ۴۰ نوعروس نیازمند برای تأمین جهیزیه، ۳۵ دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت برای رفع مشکلات تحصیلی و ۶۳ نفر از اقشار آسیب‌پذیر نیز به منظور رفع سایر گرفتاری‌های زندگی خود از تسهیلات کارگشایی کمیته امداد استان اردبیل بهره‌مند شده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه