اخبار داغ

نظر نهایی دادستانی درباره علت حریق بازارچه گلشهر؛

آتش سوزی بازارچه گلشهر کرج عمدی نبوده است/ شاکرمی: علت حادثه سیم های برق غیر مجاز استفاده شده توسط کسبه بود

آتش سوزی بازارچه گلشهر کرج عمدی نبوده است/ شاکرمی: علت حادثه سیم های برق غیر مجاز استفاده شده توسط کسبه بود
دادستان کرج دلیل آتش سوزی بازارچه پونه را آتش گرفتن سیم های برق غیر مجاز که از سوی کسبه مورد استفاده قرار می گرفته است اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، یازدهم تیرماه سال جاری بود که بازارچه گلشهر کرج 100 درصد در آتش سوخت و قریب به 800 کسبه این بازارچه متحمل خسارت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

روز حادثه با توجه به شائبه عمدی بودن این آتش سوزی، دادستان عمومی و انقلاب کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: پیش تر از این برای ساماندهی این بازار به شهرداری کمک کردیم و شهرداری هم بر این بازار نظارت داشت.

, تیتریک ,

حاجی رضا شاکرمی با رد ادعای آتش سوزی این بازارچه توسط شهرداری افزود: این که شهرداری به صورت عمدی بازار را به آتش کشیده صحت ندارد و شایعه است.و اما با گذشت قریب به 13 روز از این حادثه دادستانی نظر نهایی خود را درباره حریق در بازارچه گلشهر کرج اعلام کرد.

,

بر اساس اعلام حاجی رضا شاکرمی به مهر، طبق نظر کارشناسی، آتش سوزی این بازارچه عمدی نبوده است.دادستان کرج دلیل آتش سوزی این بازارچه را آتش گرفتن سیم های برق غیر مجاز که از سوی کسبه مورد استفاده قرار می گرفته است اعلام کرد.

, مهر,

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرزدر خاتمه گفت: نظر دادستانی نیز در خصوص پرونده‌ آتش سوزی بازارچه دستفروشان کرجاین است که آتش سوزی عمدی نبوده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه